Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Hvorfor er det så billig og er det seriøst? I dag er det noen elektrikere som selger 4 timers arbeid til halv pris. For godt til å være sant? Dukker det opp mye tilleggs betalinger eller tar de seg litt for god tid? Eller er det dårlige tider og de gjør alt for å få kunder? Tingene de selger der, er det ting som kanskje ikke har gått så bra som håpet? Er litt fristet av å benytte meg av disse elektrikerne, men er samtidig veldig skeptisk (men omtalene av de er jo gode så..ja)
Elin snart mamma til 3 Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 er gjerne nye firmaer som selger tjenestene sine. grei måte å få gjort navnet sitt kjent samtidig som de skaffer seg jobber de mest sannsynlig ikke ville fått. hadde jeg hat behov for elektriker, rørlegger eller snekker så hadde jeg gått for en av disse dealene
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Så utrolig bra da:) Da prøver jeg meg! Er jo uansett ikke så mye å tape når det er så billig:)
Elin snart mamma til 3 Skrevet 13. mars 2012 #5 Skrevet 13. mars 2012 jupps jeg har hittil handlet massage og tannlege på groupon. Massagen ble den ene gangen da kjærsten ikke syntes de var så flinke, men tannlegen går jeg til fortsatt så at jeg sparte på første dealen gjorde at de fikk jobb videre med det jeg skulle fikse. Litt sånn vinn vinn situasjon samme er det sikkert med håndverker tjenestene også greit å fikse det man trenger når de er på plass
Gjest peacock Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 ja, det er jo gjerne lokketilbud som lokker kunden inn i butikken, og så skal man gjerne levere såpass at kunden kjøper igjen til full pris... omtrent som tilbud på butikken - men varen blir jo ikke dårligere av det :-) ellers selges det overskuddsvarer som man ellers ikke skulle ha fått solgt.
litekreativtbrukernavn Skrevet 13. mars 2012 #7 Skrevet 13. mars 2012 Jeg har slått til på tilbud både ifra hudpleie og frisør, flere ganger Klart, de er nok litt mer "på" ang mersalg, men får like god behandling som ellers. Og hudpleieren har jeg gått tilbake til flere ganger, så der fik de jo valutta for tilbudet sitt...
ormeynglet Skrevet 13. mars 2012 #8 Skrevet 13. mars 2012 Vi bestilte dette elektriker-tilbudet, og han er nede i kjelleren og holder på nå Han avbestilte riktig nok timen et par ganger, så tror de tar andre oppdrag først, men nå er han da her. Gleder meg til å få lys i kjellerstua:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå