Sunniv@ Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Jeg er blitt overraskende gravid to ganger, til tross for PCOS. Er 9 år mellom de vakre småtrollene mine. Siden jeg har PCOS har jeg ikke regelmessig mens. Den kommer, går og varer så lenge den vil. Men nå har jeg småblødd i snart 3 uker, og vært kjempeøm i brystene mine hele veien... Bør jeg kanskje ta meg en test...? Kan det være tilfelle at alle gode ting er tre? Ja, jeg vet... Er jo bare å ta en test det. Men føler jeg har brukt veldig mye penger på tester de 12 siste årene... Hva tror dere?
Sunniv@ Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #2 Skrevet 13. mars 2012 Og jeg trenger ikke svar som: Ja, så lenge du har eggstokker og er kvinfolk så kan du være gravid. Jeg har selvfølgelig tenkt å teste meg. Men siden jeg ikke vil fortelle noen om mistanken min enda, så trenger jeg å få utløp for min spenning på en annen måte. Ingenting er bedre da enn å dele det med fremmede folk som ikke sladrer rundt i bygden. :-P
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Jeg har også PCOS, og ble overraskende gravid. Men jeg hadde ikke noen småblødninger i flere uker. Hadde du det i de forrige svangerskap? Så skal jeg si det som du ikke vil at jeg skal si, tydeligvis Ta en test hvis du er nysgjerrig.. Helt umulig for meg å vurdere. Alle er så forskjellige på symptomer Kan du ikke teste uten å si noe om mistanken da? Din egne lille hemmelighet? Hvis du er gravid, så blir jo det tidenes fineste overraskelse for mannen din
lille-my-april Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Hva med å ha liggende sånne billige tester som en får bestilt på nettet? Da slipper du jaffal betale 100 kr per test
Sunniv@ Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2012 Funker billigtester like godt som de dyre? Ja, du sier noe... Hadde vel litt småblødning innimellom... Og så har jeg veldig urolige føtter når jeg legger meg for tiden... Det hadde jeg andre gangen jeg gikk gravid... Bør vel absolutt kjøpe meg en test i morgen ja...
Sunniv@ Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2012 Pokker og... Jeg kjøpte kun èn test, dumme meg. Den virket ikke skikkelig. Den viste positiv, men kontrollstreken kom aldri frem. Dermed kan testen være feil. Så jeg får gå ut og kjøpe noen nye tester igjen i morgen... Noen andre som har opplevd det? Er første gangen en test ikke har virket...
Nostalgia Skrevet 15. mars 2012 #7 Skrevet 15. mars 2012 Tror det er flere som har hatt tester som ikke har funket som de skal, da det skjedde meg tror jeg at jeg risset litt for lenge på den og litt over hele testeren;) Hehe. Kjøp test imorg du er kanskje gravid ja i og med at du har hatt disse symptomene ved svangerskap før:)
Sunniv@ Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 15. mars 2012 Takk for svar. Mulig jeg tisset litt for lenge på den. Får heller tisse i en kopp i morgen for sikkerhets skyld.
Nostalgia Skrevet 15. mars 2012 #10 Skrevet 15. mars 2012 Takk for svar. Mulig jeg tisset litt for lenge på den. Får heller tisse i en kopp i morgen for sikkerhets skyld. Ja det gjorde jeg når jeg fant det ut denne gangen:)
Sunniv@ Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #14 Skrevet 16. mars 2012 Takk. Men må si jeg er litt bekymret, siden jeg nå har blødd i 20 dager... Ikke så mye, kun på papiret når jeg tørker meg. Kommer litt slim sammen med blod. Skal ta en sjekk hos legen i neste uke. I følge mine beregninger er jeg 5-6 uker på vei.
Sunniv@ Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #16 Skrevet 21. mars 2012 Var hos legen i dag. Alt så helt fint ut. Den minimale blødningen min var ikke noe å bekymre seg for. Så lenge den ikke tok seg kraftig opp, og jeg ikke har smerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå