Gå til innhold

Hva kunne du tenkt deg å gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På ditt utdrikninglag / Bridal Shower?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var bare ekstremt lykkelig som slapp det tullet.

Skrevet

Nå ønsker ikke jeg å holde et utdritningslag for min venninne,men en koslig sammenkomst med nære venninner.

Men... er åpen for å høre om hva DU kunne tenke deg å oppleve en sånn dag.

Skrevet

jeg ville ikke ha utdrikkningslag, og det slapp jeg :)

Skrevet

Jeg fikk et koselig utdrikkningslag hvor mine venninner hadde ordnet champagne og masse deilig frukt. Vi koste oss hos en venninne før vi gikk ut. Da hadde jeg på meg en krone, slør, og pene klær. Jeg hadde bedt om å ikke få et utDRITNINGSlag, så jeg fikk det akkurat slik jeg ville.. Veldig koselig! :)

Skrevet

Jeg er ikke gift, men jeg arrangerte utdrikningslag for min kusine da hun giftet seg.

Jeg og en venninne hentet henne hjemme. Vi kjørte til havna der vi hadde leid en båt (dette var på sommeren) og i båten satt 8 av hennes beste venninner. Vi dro ut på fjorden, spiste reker, drakk litt vin, mimret, lo og hadde det veldig koselig.

Da vi kom i land dro vi alle på hudpleie. Kusina mi fikk også pedikyr og manikyr. Etterpå dro vi hjem til hun ene venninna, lagde god mat, drakk litt mer vin, mimret mer og hadde gaveutdeling. Alle vi jentene hadde med en gave til kusina mi som skulle minne om en god opplevelse vi hadde hatt sammen med henne og vi måtte fortelle historien, så fik hun gaven.

Det var en veldig fin og rolig dag i godt lag med mye latter, litt tårer, god mat og en meget fornøyd vordende brud.

Skrevet

Jeg ville gjerne blitt pushet til å gjøre noe som var litt pinlig og som jeg ikke ville tørre ellers, synge på gata, ha morsomme klær, kysse alle mennene på bussen eller noe sånt. Det som er pinlig der og da blir ofte morsomt etterpå.

Ellers ville jeg gjerne ha god mat, godt drikke og selvfølgelig gode venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...