Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Sitter i senga nå og sølte akkurat brus... Sitter faktisk i det nå og får ikke meg selv til å gjøre noe. Skal jeg heller mer vann, slik at overmadrassen ikke blir ekkel? Har ikke akkurat tisselaken. Skjønner selv at jeg må skifte sengetøy og alt det der, men er det slik at jeg må sende overmadrassen på rens?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Neida, det hadde jeg ikke giddi for litt brus. Skift sengetøy og la det tørke inn. Du ligger jo ikke rett på madrassen uansett. Ganske mye annet ekkelt i en gammel brukt madrass etterhvert uansett, så litt brus er neppe verdens undergang.
Soon to be mum Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Ta evt en fuktig klut og press den ned mot flekken. Det tar vekk det verste klissete sukkeret.
2 hjertegull :) Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 Mye arbeid å få rensa overmadrass! Legg håndduker over og press, så du får trukket ut så mye væske som mulig.. Så legger du tørre håndduker over før du legger på nytt sengesett. Og så ville jeg latt være å drikke brus i senga heretter, eller investert i et tisselaken til deg selv
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #5 Skrevet 12. mars 2012 Takk for tips. Da er både dyne (som også fikk brusflekk) og overmadrass gjennomvåt med vann og så forsøkt å bli tørket med håndkle etterpå. Og så må sengetøy på når det er tørt. Blir nok siste gang jeg leker med brus her.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #6 Skrevet 12. mars 2012 moralen er enkel; ingen mat eller drikke i senga :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå