Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

pga jobb sitiuasjon har eg fortalt mine og sambo sine foredrer tiligt om graviditeten som eg var nødt til og fortelle på jobb for og ungå div farlige stoffer..vi var VELDIG klar på at dette er hemlig.. og vi vil fortelle dette selv til de nermeste når vi er klar.. hadde en sa i haust så har ville vente med og fortelle til vi viste ting var i orden..

men det er heilt umulig og få svigermor til og holde kjeft! ho bynnte og fortelle det til sambo sin bror, så hennes veninder deribland min kolega.. og hennes gammle tanter.. men toppen på kaka var her om dagen når en av min sambo sin beste kompis hadde fått med seg at vi venta barn.. sambo er så skuffa at han ikkje får fortelle det selv.. og vi bor på et lite tettsted så alle kjenner alle..

utroli slitsomt. greit at ho gleder seg til første barnebarn men bør ho ikkje vise litt respekt når ho veit me var gjennom sa og anker veldi?

er i uke 12 no så regner jo med det går bra denne gangen men ville ikkje spre det så tiligt..

no veit nesten alle om graviditeten og vi har nesten ikkje sakt det til noen selv..

vurderer og kutte ut og fortelle ho ting..

overdriver eg no eller bør vi slutte og fortelle hemlige ting til ho ?

sambo kommer ikkje til og snakke med ho på lenge. skuffa når foreldrer sprer ting om egne barn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men da har dere lært det, så lar dere være å fortelle noe til henne ved en senere annledning. La henne få høre det på bygda i stedet!

Makan altså!!

Skrevet

skjønner deg godt, hadde holdt henne utenfor loopen selv. hvertfall litt lenger, til nærmere når dere vil dele ting selv!

min svigermor er litt av samme ulla.. vi venter derfor så nærme som mulig før vi forteller henne ting. morro å fortelle ting selv! føler med deg!

Skrevet

kjenner eg er så sur at eg kommer til og fortelle ho sist når babyen eg ute hvertfall.. typisk sladre kjerring :P men går litt langt når det er familien du sprer ting om.. min mor hadde aldri gjort noe lignende

Skrevet

se det litt fra andre siden da.. hun er såååå glad på deres vegne og gleder seg til at det skal komme en liten at hun skryter stolt over at det er en baby på vei. tror ikke svigermor gjør det for å være kjip, men det at hun i sin "gledesrus" glemmer at dere kanskje ikke har delt det med andre nære personer.

skjønner at det er kjipt og at dere gjerne ville sagt det selv, men noen ganger går ikke livet slik man planlegger :)

Skrevet

Synes det er vanvittig dårlig gjort av svigermor din, forstå godt dere er skuffet. Tenk å holde på sånt, når dere har vært klare på at det er hemmelig.

Skulle nesten tro dette var min svigermor. Vi venter hennes andre farmor barnebarn, og hun var faktisk den siste av våre nære som fikk vite det nettopp fordi hun ikke greier å holde kjeft. Var samme når mini ble født, da fikk hun først vite det på morgenen og han er født 00.40. Er ikke bare jeg som er verdens kjippeste svigerdatter, men mannen min er veldig enig i at dette er måten å gå frem med moren hans.

Skrevet

sjønner at hun gleder seg.. men siden vi mista i haust har vi tenkt det ikkje er vitsi og spre det før vi vett hvordan det går..

kjipt om alle veit det vis det sku godt galt.

neste gang får hun vite det sist av alle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...