GlemMegEi Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 hei. Jeg er rimelig sikker på at slimproppen har gått og er i uke 32+4... det trenger vel ikke bety at det blir fødsel i nærmeste fremtid? de to andre gangene har den ikke gått før jeg var i fødsel så jeg aner ikke hva man kan forvente...skal også sies at jeg ble lagt inn på føden for 4 uker siden med litt rieaktivitet,men fikk heldigvis stoppa det. blir litt bekymra bare.. takk for evnt.svar:)
kattemamma Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Det trenger ikke bety noenting. Kan gå flere uker fra slimproppen går til barnet er ute. Men kan selvsagt ta kort tid også. Ville ikke ha bekymret meg for bare slimproppen, men om du nå skulle få rier eller begynne å lekke litt fostervann må du ringe føden med en gang! Skjedde med meg sist noen dager etter slimproppen gikk og da kom vesla også. I uke 35+0.
2,5barn+1engel Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Jeg ble innlagt da jeg var 32 + 0 pga helt moden og 1 cm åpning.. når slimproppen gikk vet jeg ikke.. det gikk 4 uker før riene startet og ennå 2 dager frøkna kom ut.. så kom oss til 36 + 2. Så det trenger ikke å bety at du skal føde når som helst nå.. men man vet jo aldri.. masse lykke til..
kaos83 Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 Når er din termin? Vi er like langt på vei ca og min slimpropp gikk og idag... Hehe. Jeg har nettopp hatt en skikkelig omgangsyke... Så er nok d som gjør d... Men lest meg til at det stort sett skjer innen en uke men kan også gå lengre... Med min første gikk d to uker, med nr to gikk den under fødsel... Så veldig spent.. Er veldig fornøyd med å gå så langt da jeg har mye nebbing og ting som har tydet på prematur
turbooglykkelig Skrevet 12. mars 2012 #5 Skrevet 12. mars 2012 Min slimpropp gikk for 6 dager siden, jeg venter spent... Er 36+3 i dag. Han ligger i seteleie, så han kan gjerne få komme nå... :/
kaos83 Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 Turbooglykkelig så spennende:) du fortjener å føde nå er jo mest normaltbå føde innen en uke eller?? Hva sier jordmoren din? Har du vært inne på flere kontroller? Stor klem
turbooglykkelig Skrevet 13. mars 2012 #7 Skrevet 13. mars 2012 Turbooglykkelig så spennende:) du fortjener å føde nå er jo mest normaltbå føde innen en uke eller?? Hva sier jordmoren din? Har du vært inne på flere kontroller? Stor klem Takk for det, Fomle! Jeg synes igrunnen også snart jeg fortjener å føde... Indag tidlig trodde jeg det var igang, mange tette smårier fra 0630-0830, så kom det 3 skikkelig kraftige på 10 minutter så jeg tenkte at om jeg ikke står opp og dusjer nå, kommer jeg ikke til å orke noen dusj før vi må dra. Kom så 6-7 rier fordelt på den neste timen og så roet det seg jammen ned igjen... Må innrømme jeg er ganske lei dette tullet nå, men det må da snart skje noe!! Har time hos jordmor i morgen, og akupunktur igjen senere på dagen i morgen. Akupunktøren skulle egentlig sette litt mye nåler for modning og evt igangsetting i går, men når hun hørte at han har lagt seg med stumpen ned ville hun bruke dagen i går og i morgen på et forsøk på å snu ham først. Jeg vil jo selvfølgelig veldig gjerne at han skal komme med hodet først, men ble nesten litt skuffet... Men jeg må da kunne regne med at han kommer i løpet av uken, vel...? Hvordan går det med deg da, Fomle??
GlemMegEi Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 13. mars 2012 Når er din termin? Vi er like langt på vei ca og min slimpropp gikk og idag... Hehe. Jeg har nettopp hatt en skikkelig omgangsyke... Så er nok d som gjør d... Men lest meg til at det stort sett skjer innen en uke men kan også gå lengre... Med min første gikk d to uker, med nr to gikk den under fødsel... Så veldig spent.. Er veldig fornøyd med å gå så langt da jeg har mye nebbing og ting som har tydet på prematur jeg har termin 6.mai... masse lykke til turbooglykkelig:)
SuperMoM <3 Skrevet 13. mars 2012 #9 Skrevet 13. mars 2012 Her har deler av den gått,men trenger heldigvis ikke bety at det blir fødsel. Er kun 32+0,så er altfor tidlig enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå