Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Nå har jeg bodd alene i 4 år, å jeg er en skikkelig kjedespiser! Noe som har resultert i at jeg har blitt en jojoslanker. Skeier ut, skjerper meg.. Skeier ut og skjerper meg.. Jeg må trøkke noe i munnen når jeg kjeder meg på kvedene, men jeg vet jo at jeg ikke trenger det. Er jo ikke sulten. Har vurdert trenings dvd, men jeg er så sliten og trøtt på kveldene at sofan klart frister mest. Men rokker stort sett litt hver kveld da. Men det virker jo bare på midjen. Men er aktiv hele dagen, 40 min. gåtur hver dag, samt ikke stillesittende jobb. Nå får jeg meg samboer om 4 mnd. tid. Da skal jeg begynne å jogge igjen, det gjorde jeg når jeg var arbeidsledig. Det var så godt Har egentlig ikke noen spm. Men lurer litt på om det er flere som sliter med dette? Hva gjør dere for å holde dere unna godis på kveldene? Annen hver dag tenker jeg at de 2- 4 kiloene driter jeg i, i disse 4 mnd. Men så har jeg dager hvor jeg hater kroppen min og meg selv for å ha så lite viljestyrke. Jeg har da klart før, flere ganger! Men da har jeg enten vært i permisjon, eller arb. ledig. Klarer ikke holde vekten når jeg er i jobb merklig nok. Men når jeg går hjemme hele dagen går det fint Arg.. Bare oppgitt over meg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå