Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Er 13 uker på vei. Har gitt opp alt, er så lei, spiser ikke, går ned i vekt, gråter halve dagen, det som før var arti som fikk meg til å le er ikke lenger morsomt. dattra mi fra før klarer jeg ikke å intressere meg for lenger.. jeg bare gjør det jeg Må.. Er så sliten å lei... Har det ikke bra for tiden.. kan kanskje skyldes alt rundt meg...en utro mann som ikke lenger stiller opp for meg å barnet og barna i magen.. har en familie som er uintressert... Jeg har det vanskelig for tiden, jeg har bare nedlatende tanker om meg selv.. klarer ikke å se meg i speilet å si at jeg er vakker, uansett hvor mange som forteller meg hvor pen jeg er..nekter å innse det. Jeg føler meg forferdelig, og verdt null komma niks... Det er ikke godt å ha det slik..
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 så trist,føler med deg:)hva med å snakke litt med legen,hør om han kan henvise deg til psykolog,det hjelper utrolig mye å prate om ting.Og man er ikke syk i hodet selvom man går til psykolog. viktig å komme seg ut og gjøre andre ting enn å bare sitte hjemme også lykke til:)
2 hjertegull :) Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Nei, det er ikke noe godt å ha det slik, og da gjør man noe med det. Man lufter tankene sine for legen, slik at man kanskje kan få hjelp hos vpp, eller andre, til samtaler. Medisiner mot depresjon skal jo helst unngås i svangerskap, med mindre risikoen veies opp mot gevinsten og man finner det forsvarlig.. I mange tilfeller hjelper det med kun samtaler, og f.eks cipralex kan man bruke under amming, i samråd med legen selvfølgelig. Så for min del gleder jeg meg til ungen er ute så jeg kan begynne på medisin igjen, og få det bedre. Men man sitter ikke på gjerdet og lar det barnet man allerede har seile sin egen sjø, man oppsøker hjelp. Og som du skriver i HI, så trenger du hjelp. Du må be om den!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 Jeg er så redd for å si det til legen, er redd for at barneværnet blir innblandet ,da masse av dette går utover min stakkars herlige datter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå