Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Var å tok en GU for 6 mnd. tid. Hun fant mange cyster på eggstokkene mine. Pga. sjelden mens så tok vi også blodprøver for å se om det kunne være pcos. Men den var negativ. Men er også pco utelukket da? Men uansett.. Nå syns jeg syklusen har blitt stabil virker det som, jeg har 42 dagers syklus. Jeg var ferdig med mensen 2. mars. Men har helt siden da hatt menssmerter. Jeg har aldri hatt menssmerter utenom mens før. Nå har jeg skikkelige murringer og tak innomellom. Det er nå godt over 1 uke siden jeg var ferdig med mens, å fortsatt murrer det. Noen som vet om cystene kan gi slikt ubehag? Men når jeg har mensen, da må jeg også ha eggløsning? Er så redd for å ikke kunne få flere barn... Når man "bare" har cyster, kan man få problemer med å få barn da? Har ett barn fra før.
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Jeg kan ikke svare på så mye annet enn denne murringen og sammenheng med cystene. Jeg har cyster i hytt og pine, hver mnd, og jeg får murringer/menssmerter når det er små vanncyster som sprekker, og når det er sjokoladecyster (blodcyster) eller store vanncyster gjør det veldig vondt når de sprekker. Den murringen du kjenner er nok kroppen som prøver å suge inn den frie væsken som havner i buken etter cyster sprekker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå