Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Jeg skal ha ny vogn til ny baby. Er en stund siden vi hadde baby sist og jeg føler meg helt lost i vognjungelen... Hvilken vogn anbefaler dere? Kommer til å gå en del for å levere og hente storebror på skole. Ønsker en vogn som ikke tar så stor plass i bilen og er enkel og god i bruk...
Elin snart mamma til 3 Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 jeg vil ha Emmaljunga Edge duo . så hvor praktisk den var sist jeg fikk barn å har vært fast bestemt for at jeg vil gå for en sånn denne gangen
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Det vil si en 3-juling da? Hvis du svarer ja, så kan du se på tfk joggster twist eller EW sky. Bestiller man fra tyskland eller holland så får man omtrent til halvpris sammenligna med norge. Er det en 4-juling du er ut etter så må du få andre sine anbefallinger. De store emmaljunga og simo som jeg liker tar jo stor plass i bilen. EW har en snerten 4-juling quatro eller noe sånt som folk skryter av.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 Det vil si en 3-juling da? Hvis du svarer ja, så kan du se på tfk joggster twist eller EW sky. Bestiller man fra tyskland eller holland så får man omtrent til halvpris sammenligna med norge. Er det en 4-juling du er ut etter så må du få andre sine anbefallinger. De store emmaljunga og simo som jeg liker tar jo stor plass i bilen. EW har en snerten 4-juling quatro eller noe sånt som folk skryter av. Hvor finner jeg nettsider jeg kan bestille fra Tyskland eller holland?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #5 Skrevet 12. mars 2012 Vi har kjøpt TFK joggster twist denne gangen. Det som var viktig for meg var blant annet at den hadde tre hjul (med vendbart forhjul), at den var liten når du legger den sammen (fordi vi har stort hundebur i bagasjerommet), bagen er kjempe god og romslig, sportsdelen er også stor og vognen har justerbart fotbrett.
AdrenaLine Skrevet 12. mars 2012 #6 Skrevet 12. mars 2012 TFK joggster twist er super. Litt vanskelig å komme til kurven når sportsdelen er lagt ned, men det er det eneste jeg kommer på.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #7 Skrevet 12. mars 2012 Går den tfk joggster vogna an å ha sportsdelen vendt mot den som triller? Eller bare fra?
Gjest peacock Skrevet 12. mars 2012 #8 Skrevet 12. mars 2012 Anbefaler bugaboo cameleon! Veldig god å trille med de små fronthjulene, og også god på vinterføre dersom du kjøper vinterhjulene til. Tar veldig liten plass i bilen, er lett å legge sammen og veier bare 9 kg med sportsdelen. Baggen er lang - lillemannen her kan vokse masse til selv om han er 6 mnd nå. Vogna er litt dyr i Norge - masse å spare dersom du kjøper den i Nederland (vi bestilte fra http://babycare.nl/ - anbefales!)
Hannasbananas Skrevet 12. mars 2012 #9 Skrevet 12. mars 2012 Jeg er enig med peacock, bugaboo cameleon er best!!
AdrenaLine Skrevet 12. mars 2012 #10 Skrevet 12. mars 2012 Bare fra med vanlige sportsdelen men man kan kjøpe multi-x-baggen i stedet for den vanlige. Den kan justeres slik at den blir en sportsdel vendt mot deg. Den baggen fikk man ikke da jeg fikk barn sist så vi hadde en annen vogn i den perioden. Helt poengløst spør du meg i ettertid. Ungen ville sitte fremover så det var kun snakk om et par uker.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #11 Skrevet 12. mars 2012 Anbefaler bugaboo cameleon! Veldig god å trille med de små fronthjulene, og også god på vinterføre dersom du kjøper vinterhjulene til. Tar veldig liten plass i bilen, er lett å legge sammen og veier bare 9 kg med sportsdelen. Baggen er lang - lillemannen her kan vokse masse til selv om han er 6 mnd nå. Vogna er litt dyr i Norge - masse å spare dersom du kjøper den i Nederland (vi bestilte fra http://babycare.nl/ - anbefales!) Kul vogn:) Men sittedelen ser liten ut. Hvor lenge kan den brukes?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #12 Skrevet 12. mars 2012 simo vogna tar litt plass, men bare elsker den vogna. Så perfekt å trille og sportsdelen er god og romslig med stor kalesje. Men den tar litt stor plass i bilen, men får greit plass til den i min lille golf
Gjest peacock Skrevet 12. mars 2012 #13 Skrevet 12. mars 2012 Anbefaler bugaboo cameleon! Veldig god å trille med de små fronthjulene, og også god på vinterføre dersom du kjøper vinterhjulene til. Tar veldig liten plass i bilen, er lett å legge sammen og veier bare 9 kg med sportsdelen. Baggen er lang - lillemannen her kan vokse masse til selv om han er 6 mnd nå. Vogna er litt dyr i Norge - masse å spare dersom du kjøper den i Nederland (vi bestilte fra http://babycare.nl/ - anbefales!) Kul vogn:) Men sittedelen ser liten ut. Hvor lenge kan den brukes? Mini er bare 6 mnd, så det vet jeg ikke... foreløpig er sittedelen ALT for stor til han, så vil tro at den holder en god stund (les: hele vognperioden)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #14 Skrevet 12. mars 2012 http://www.kiddies24...de&filter_id=37 Når du ser prisene der så er det med tyske moms, når du kjøper, så blir den trykket i kassa og så betaler man toll når den kommer til norge, men det blir uansett billigere enn i norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå