Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 http://www.finn.no/finn/realestate/leisure/sale/object?finnkode=33636752 Kun en times kjøretur fra her vi bor, og alltid masse snø i dette området om vinteren. Voss f eks er dobbelt så langt å kjøre, så det er uaktuelt.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Helt fin d, ville malt kjøkkenet og byttet peis og kjøpt elg umøblert da:) men den minnet litt og den tidligere hytten vår:)
Gjest Siklerotte Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Den var koselig. Ville ikke ha malt kjøkkenet, selv om blått ikke hadde vært førstevalget hjemme, men på en hytte er det koselig. Og så hadde jeg droppet møblene selv.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 Hi her. Kjøkkenet er jo nyyydelig ! Ikke sånn jeg ville hatt hjemme, men kos på hytta.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #5 Skrevet 12. mars 2012 Dyrt men stort og fint! Jeg likte det blåe kjøkkenet! Det var litt spesielt, men det passer inn der.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 12. mars 2012 #6 Skrevet 12. mars 2012 Eg ville vel malt kjøkkenet fordi vi hadde akkurat det samme i lyse rødt på den hytten vi nettopp solgte,
AdrenaLine Skrevet 12. mars 2012 #7 Skrevet 12. mars 2012 Kjempefint kjøkken. Ikke tenk på å male det før dere har gått lei fargen i hvert fall. Og flott hytte, men foreløpig må det bli med drømmene for oss...
Mrs. Bouquet Skrevet 12. mars 2012 #8 Skrevet 12. mars 2012 Hadde aldri betalt over 3 mill for ett furuhelvete om jeg ikke var veldig glad i å lakke kvister og male
Serepta Skrevet 12. mars 2012 #9 Skrevet 12. mars 2012 Hadde aldri betalt over 3 mill for ett furuhelvete om jeg ikke var veldig glad i å lakke kvister og male Minimalistisk stil på hytta er ikke noe for meg. Der skal det være furuhelvete !!!! :-) Hvite vegger kan jeg ha i byen.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #11 Skrevet 12. mars 2012 Veldig fin hytte. Og en utrolig fin beliggenhet. Kvamskogen er virkelig et fantastisk sted. Har hytte der selv.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #12 Skrevet 12. mars 2012 Innredningen var jævlig, men rommløsningen var OK. Det jeg likte minst var skifergulvene. Det er litt jobb å gjøre noe med. Jeg ville ikke hatt hytta for å bruke den selv slik den fremstår på bildene, men med andre møbler, noen nye gulv og en del liter maling kunne den bli bra tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #13 Skrevet 12. mars 2012 Hytta var kjempefin! Blir dere lei furu, så er det bare å beise eller male. For de som syntes dette var furuhelvete eller jævlig innredning, så håper jeg dere legger ved link til deres egen hytte.. Kjempefin!!!
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 12. mars 2012 #14 Skrevet 12. mars 2012 Jeg synes hytta så knallfin ut, jeg:) Er det virkelig bare jeg i denne verden som IKKE ser på interiøret når man skal kjøpe hus/hytte e.l.?? Det må da være revnende likegyldig hvilken farge veggen (eller kjøkkenet) har når man skal bruke over 3 millioner? Kikk heller på ting som det ikke går an å gjøre noe med, eller ting som vil koste skjorta å fikse/endre.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #15 Skrevet 12. mars 2012 HI her Enig i at sofaen ikke er den fresheste etc, men møbler setter vi jo inn selv. Det ser jeg ikke på, og har jo ikke noe med selve hytta å gjøre. Hytta er bare noen få år gammel, og har god plass. Hmm. Vurderer visning på søndag.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 12. mars 2012 #16 Skrevet 12. mars 2012 Sofaen var stygg, men det er liksom ikke det man tenker på hvis man i det hele tatt vurderer hytte til 3,5 mill, da. Fyttigrisen, enn det hadde vært jeg som kunne vurdert hytte i den prisklassen.
karen83 Skrevet 12. mars 2012 #17 Skrevet 12. mars 2012 Synes den var knall flott,hytter kan godt ha furu- sjarm
Major HotLips Houlihan Skrevet 12. mars 2012 #19 Skrevet 12. mars 2012 Fin hytte og nydelig kjøkken, men den var ganske stor da. Hadde jeg fått den sofaen med på kjøpet så hadde jeg brent den : p
Gjest Hercule Poirot Skrevet 12. mars 2012 #20 Skrevet 12. mars 2012 Altfor stor og ikke hytte. Litt for stor, men definitivt hytte. Skal jeg ha hytte, så skal jeg ha strøm, do, dusj, oppvaskmaskin, tv og nett. Jeg vil ha det behagelig, jeg vil slappe av på hytta, ikke slite med vaskevannsfat, vann fra snø eller vannpost og utedo. Da gidder jeg ikke, da koser jeg meg heller hjemme.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #21 Skrevet 12. mars 2012 Sofaen følger vel ikke med på hytte salget, dessuten tenker jeg at sofaen ikke betyr noe. Har selv hytte i samme prisklasse og brukt sofa fra Finn.no. Jeg, mannen og ungene elsker hytta, selv om møblene ikke er kanonbra. Peis, kortspill og ski mulighet er fantastisk + at du har mulighet til å ta med venner. Barna mine og vi voksne og våre venner elsker hytta vår. Hvis du har råd til en hytte til 3+ mill, men må møblere med den type sofa, er dette ekstremt bra i forhold til alle de fleste som ikke har råd til å kjøpe hytta, men egentlig kun den sofaen de henger seg opp i. Vi bor i hus til 6.5-7 mill til vanlig. Alt flott der, naboer er venner og foreldre til våre barn. Vi har hytte til 3 mill på fjellet, litt større enn din, men enda mere furu og "gamle møbler", våre naboer blir gjerne med på hytta og vi koser oss med god mat, vin ,ski og spill med ungene Kjøp hytta, nyt hytteliv og skiglede og dropp å invitere venner opp som ikke ønsker å være der pga en kjip sofa og furupanel. Hytta var veldig bra :-)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #22 Skrevet 12. mars 2012 Peisen var rålekker! Når du har kjøpt hytta så tips oss om hvilken peis det er, den har jeg lyst på hytta! Klem #21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå