Gå til innhold

Da er jobben informert om min graviditet..


førskolelæreren

Anbefalte innlegg

Pågrunn av vondt i den ene eggstokken, samt hoftepartiet er jeg sykemeldt i 2 uker. Har ikke vært på jobben siden og idag tok jeg meg mot til å dra ned på jobben og fortelle det.

Var hos legen og fikk ny sykemelding og han sa jeg burde fortelle det til jobben.

 

Så jeg kom ned og fant min leder.

Fortalte generelt litt om det at jeg har vært syk også sa jeg bare at jeg har funnet ut at jeg er gravid.

 

Han er en mann oppi 60 årene, men han tok det fint.

"Du er jo i den perfekte alderen for å bli gravid"-, sa han. Og dermed var bomben sluppet løs :)

Jeg dro hjem og han skulle fortelle resten av staben nyheten.

 

Jeg har ikke motatt medling fra noen på jobb, har noen som jeg jobber veldig tett med i og med at vi jobber med barn hver dag.,

Er det normalt å ikke få en gratulasjon eller noe? Eller er det meg som er hormonell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ØØØh? Hæ??

Er du muggen på sjefen for at han ikke gratulerte deg? Eller muggen for at resten ikke har gratulert deg?

 

Kan jo tenkes at han ikke har fortalt det til de også.. Med mindre du har fortalt noe til de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muggen på mine arbeidskolleager som jeg har støttet gjennom godt og vondt!!!!

 

Jeg sa til sjefen han skulle fortelle alle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sur for at du ikke har fått meldinger av dine kollegaer?! Seriøst...?! okeyyy....

 

:/

 

Hva med å fortelle det til de selv kanskje, da får du respons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk på det , de vil nok heller gratulere deg når de møter deg:) du kan jo dra dit i lunsjen en dag;) og kanskje fikk sjefen ikke sagt det til dem idag....,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok bare meg som er veldig følsom nå..

 

Også er det en spesiell jobb situasjon fordi jeg vet graviditeten min ikke var ønskelig av verken driftsopperatør eller nestleder! Derfor sa jeg det til lederen, for han er en kjempe ok mann.

 

Så jeg vet ikke hvordan reaksjonen ble igår da bomben ble sluppet løs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...