Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Hva fryser dere den i? Bokser? Poser? Fryser dere i porsjonspakker? Isåfall hvor mye i hver?? Takk:)
anna t Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Jeg frøys i poser, tror de var på ca 250 ml fulle. Det var sånne poser som hørte til pumpa, veldig greie. Har også hørt at det kan være bra å fryse i isbit-poser, hvis barnet er stort nok til å spise vanlig mat i tillegg til brystmelken, kan man blande inn brystmelk i maten. Bra for tilvenning av annen mat bl.a.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Jeg frøys i poser, tror de var på ca 250 ml fulle. Det var sånne poser som hørte til pumpa, veldig greie. Har også hørt at det kan være bra å fryse i isbit-poser, hvis barnet er stort nok til å spise vanlig mat i tillegg til brystmelken, kan man blande inn brystmelk i maten. Bra for tilvenning av annen mat bl.a. Brukte sånne porsjonsposer som man får kjøpe på apoteket.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 Hvor mange ml i de posene på apoteket? Heter de noe spesielt?
Cimorene Skrevet 12. mars 2012 #5 Skrevet 12. mars 2012 Hvor mange ml i de posene på apoteket? Heter de noe spesielt? Får ikke kjøpt sånne poser lengre, var og spurte på apoteket for et par mnd siden. De sa de var gått ut av produksjon. Hadde bare de der 200 ml-begerne fra avent å tilby.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #6 Skrevet 12. mars 2012 Så dumt da! Men hvor mange ml fryser dere ned om gangen da?
Hannasbananas Skrevet 12. mars 2012 #7 Skrevet 12. mars 2012 Babyshop har poser som hører til medela-pumpene, kan sikkert brukes til andre pumper også, festes med tape. De tar 250 ml. 199 kr for 10 poser
Ugress Skrevet 12. mars 2012 #8 Skrevet 12. mars 2012 Brukte de begrene fra avent. Hvor mye jeg hadde i hvert beger varierte etter hvor mye melk jenta ville ha etterhvert som hun ble større.
NormaJean Skrevet 12. mars 2012 #9 Skrevet 12. mars 2012 Jeg brukte begrene fra Avent. Veldig praktiske og gjenbruk, i motsetning til poser. Nå som vi er ferdig med morsmelk bruker vi begrene middagsrester:-D Lite tips, når man fryser ned melk og så tiner det igjen så har melken skilt seg. Alt fettet legger seg på toppen. Men det er bare å riste godt så blander det seg igjen. Men det er vel derfor ammehjelpen ikke anbefaler poser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå