Gå til innhold

Normal str sko til en på ca14 måneder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bruker nå 26 og jeg har inntrykket av at det er litt i overkant av normalen. Men hva er normalen for en gutt i den alderen? Og når er det vanlig å bruke 26?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt brukte 21 når han var 14 mnd.

Nå er han 3 og bruker 24/25. Men han er litt liten, så ikke så sikker på om han representerer normalen.

Skrevet

26 er veldig stort, jenta mi på nesten 4,5 år bruker 26/27. Str 19-21 er gjennomsnittet i den alderen tror jeg. Men alle er forskjellige og vi trenger både store og små for å lage et gjennomsnitt!

Skrevet

Hehe 19 fikk vi i gave da han ble født, og de vokste han ut av da han var tre måneder. Litt stor hele veien. Kanskje stopper det opp litt snart.

Skrevet

Vår datter var vel kommet opp i 17 da tror jeg....

Skrevet

Sønnen min bruker 25, han er 20 mnd.

Skrevet

Mini er 15 mnd og bruker str 21. Gutten min på snart 4 år bruker str 26.

Skrevet

Jenta mi på 4 bruker 26, og minstemann på 1,5 bruker 21

Skrevet

15 mnd jente her...str 20.

Skrevet

Det er ekstremt stort ja. Her har min eldste veldig store føtter. Brukte str 22/23 ved 10mnd, og ved 15 mnd kjøpte jeg 25 til han i vintersko. Nå er han 3,5 og bruker 31-32 i sko. Alltid vært en stor gutt. Tror faktisk ikke jeg kjenner noen som har større føtter enn han, håper det bremser snart, heldigvis er han høy også så det ser ikke så rart ut. Lillebror på 2,5 bruker 28 i sko.

Jeg selger sko og de aller fleste begynner på str 20/21 når de er 1 år. Noen på 19 og noen 22.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Min gutt på 18 mnd bruker 21 tror jeg det var...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...