Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Skal på homeparty i morgen, noen som kan anbefale noen produkter jeg bør kikke nærmere på?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Jeg vil, som hudpleier, anbefale deg å ligge unna! Mary Kay inneholder grusomt mye parabener, mineraloljer og parfymer. Joda, det er fancy og flott, men tenk nå på hva du påfører huden din.. Har (dessverre) sett så mange tilfeller hos kunder hvor huden er helt ødelagt at de bruker Mary Kay - hudens verste fiende. De bruker mer penger på markedsføring, fint og flott enn gode ingredienser.. No good!
Bustehue Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Jeg var på et sånt party en gang. Må si at det hele virket som et pyramidespill for meg. Skaff flest mulig såkalte "frittstående hudpleiekonsulenter" eller hva de nå kaller seg... Produktene var utrolig dyre og jeg kan ikke si at jeg skjønte hvorfor det liksom var så mye bedre. Har hørt andre si, som hun over her, at produktene rett og slett er dårligere. Du kommer billigere (og sikkert bedre) fra det med å gå til en skikkelig hudpleier, tenker jeg..
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 Jeg kjøpte en pakke, og jeg kan på det varmeste anbefale deg leppesettet, og håndsettet! Jeg får tørr munn hele tiden, og får sprekker på sidene, men alt dette har jeg greid å holde i sjakk de siste mnd. Hendene er også bedre enn før :-) Serumet de har før du legger på foundation er helt fantastisk. Det samme går til pudderfoundationen. Kjenner også mange som har blitt kjempefin i huden, etter å ha brukt slipen. Anbefaler ikke sminken. Der liker jeg maxFactor litt bedre altså;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå