Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Jeg har en baby på 6 uker og den siste uken har jeg svettet så vannvittig! Har vært litt forkjøla, dvs bare hoste og noen ettermiddager med litt feber. Det verste var før svettingen begynte, så jeg tror ikke det har noe med at jeg hoster. Hver gang mini våkner(2-3 t mellom hver gang) og skal ha mat så er jeg gjennomvåt. Det er også dyna, lakenet, puta, håret, trusa, nattkjolen... Det renner av meg, fra bena, armer, bryst, ja overalt. Har aldri opplved noe liknende. Er det noen andre som har? Kan det rett og slett bare være hormoner pga amming osv...?
Gjest sug lut Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Jeg hadde det etter begge fødslene mine, skikkelig motbydelig og jævlig, tror det er ganske vanlig - og heldigvis går det over...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Hei! Dette var nesten slik jeg hadde det en periode da minsten var rundt 5 - 6 mnd alderen! Våknet av at jeg var gjennomvåt av svette... Dyna, puta, håret, hele meg var gjennombløt..særlig brystet og nakken! Har flere svangerskap bak meg, men aldri opplevd dette så langt ut i ammeperioden, så ble faktisk litt engstelig, men det ga seg etter noen uker. Leste meg frem til at man visstnok kan være plaget med svette i hele ammeperioden!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 Hei! Dette var nesten slik jeg hadde det en periode da minsten var rundt 5 - 6 mnd alderen! Våknet av at jeg var gjennomvåt av svette... Dyna, puta, håret, hele meg var gjennombløt..særlig brystet og nakken! Har flere svangerskap bak meg, men aldri opplevd dette så langt ut i ammeperioden, så ble faktisk litt engstelig, men det ga seg etter noen uker. Leste meg frem til at man visstnok kan være plaget med svette i hele ammeperioden! Hei! Dette var nesten slik jeg hadde det en periode da minsten var rundt 5 - 6 mnd alderen! Våknet av at jeg var gjennomvåt av svette... Dyna, puta, håret, hele meg var gjennombløt..særlig brystet og nakken! Har flere svangerskap bak meg, men aldri opplevd dette så langt ut i ammeperioden, så ble faktisk litt engstelig, men det ga seg etter noen uker. Leste meg frem til at man visstnok kan være plaget med svette i hele ammeperioden! Leste det som 6 mnd. ikke 6 uker... Men var slik dei første dagene etter fødelen etter hvert svangerskap!
Musemorbr / Skrevet 12. mars 2012 #5 Skrevet 12. mars 2012 Det var slik for meg også i starten, men jeg klarer ikke huske hvor lenge. I alle fall over en måned. Kanskje flere måneder.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #6 Skrevet 12. mars 2012 jeg svettet enormt i cirka 2-3 mnd etter fødselen. Heldigvis ikke sånn svette som luktet, men akkurat som en varm damp som kokte inni meg og måtte ut. Tror det er helt normalt og kommer at kroppen kvitter seg med væske, fett, hormonnivåene forandrer seg osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå