Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Noen lure tips til hvordan man kan lage en tydelig merkelapp å sette på vogna til barnehagestart? Enten lage selv eller kjøpe noe som ikke er altfor dyrt. Bør tåle litt
mariabee Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Vi klistret en sånn navnelappe på håndtaket fremme. På den glatte flaten. det har holdt i 5mnd nå i tørt og vått og kaldt Ellers ser jeg mange bruker sånn bagasjelapper på siden. Ellers er det ikke alle som merker, hos oss er det merket med navn og hva de bruker når de skal sove og hvor lenge, på den plassen vogna skal stå
ny vestfold Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 i barnehagen jeg jobber,merker vi vognene med : ett farget ark,med barnets navn i tusj,og laminerer det og henger det på vognen med hysing.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 Åja, er det barnehagen som sørger for merkingen... HI
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 12. mars 2012 #5 Skrevet 12. mars 2012 I barnehagen til gutten min lager de ansatte en laminert lapp de henger på vogna, der står barnet navn og navnet på avdelingen. på den måten vet alle hva barnet heter og hvor h*n hører til hvis det er en fra de andre avdelingene som er sovevakt.
Gjest uni kum Skrevet 12. mars 2012 #6 Skrevet 12. mars 2012 Jeg kjøpte en refleks med guttens navn som jeg festa på vogna. Trenger vel ikke si at den forsvant fort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå