Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Sitter og leser gullkorn fra fødende og synes denne var helt super he he, må bare deles! Far: Anna, nå Må vi dra, jeg ser jo hvor vondt du har det. Det er like før! Mor: Neida, slapp av, det er altfor lang tid mellom riene... Far: Men vi Må dra! Kan vi ikke VÆRE Så SNILL å dra til sykehuset nå da? Mor: Nei, vi venter en stund ennå. Ta det helt med ro... Far: Nå drar hvertfall JEG nedover! Linken til siden er: http://www.undulatprat.no/viewtopic.php?f=11&t=19531 for de som vil lese mere Ha en fin dag!
magnhild81 Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Her var det mange fine. Er det mulig? *ler så tårene triller*
Lillchris Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 Tusen takk! Det hjalp meg veldig etter en lang slitsom dag med en syk liten frøken på 14 mnd som ikke vet hva hun vil og en liten spire i magen som fyrer opp litt humørsvingninger hehehe...
~Mita~ Skrevet 12. mars 2012 #5 Skrevet 12. mars 2012 JM: Har slimproppen gått? Mor: Ja, han gikk visst for å hente kaffe. Æ flire mæ ihjæl!!!!! Dødsbra!!!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #6 Skrevet 12. mars 2012 HAHAHAHA Denne lo jeg godt av: Far: Er du sånn....jordmor? JM: Ja, det er jeg, men hvorfor hvisker du? Far: Fordi samboeren min sover. JM: Jamen da er det vel ingen grunn til å... Far: JO! Hun er tre dager over termin, og hun lager så snåle lyder i søvne at jeg tror fødselen er igang. Syns du jeg skal vekke henne?
♥ en, to og... tre?♥ Skrevet 12. mars 2012 #7 Skrevet 12. mars 2012 Fantastisk! Jeg ler så jeg griner.
kaklemor Skrevet 12. mars 2012 #8 Skrevet 12. mars 2012 Hoho:-D Gurii, tårene bare triller og jeg leeer !!
Mams..snart 3 Skrevet 12. mars 2012 #9 Skrevet 12. mars 2012 Hihi:) måtte holde hardt på navlen for å unngå brokk!
RockMama Skrevet 12. mars 2012 #10 Skrevet 12. mars 2012 Haha, lo så tårene trillet (og HÅPER mannen min blir like koko!)
Gjest April barn <3 Skrevet 13. mars 2012 #11 Skrevet 13. mars 2012 Mange morsomme menn der ute Minner meg om den tråden som var populær her inne før noen år siden.. Handlet om rare ting menn har sagt før, under og etter fødsel. Fant den ikke igjen, mulig noen andre husker hva den heter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå