Gå til innhold

Forbanna bråkete naboer!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅÅh jeg blir gal .. vi kjøpt og flyttet inn i ny leilighet i Oktober i fjor, og som vanlig er jeg MøKKuheldig med mine naboer..

Naboen over oss har barn, og er kjempe rolige.. hører nesten aldri noe til dem..

Men naboene UNDER oss er det jo faan meg aldri ro Å fÅ fra.. NÅ de siste par ukene har jeg jobbet 50 % pga kvalme.. sÅ hjemme litt tidligere enn ellers.. og det er ALLTID brÅk og ALLTID noen hjemme der.

Det er en utenlands familie som bor der.. og grunnen til at jeg nevner at de er utenlandske er fordi de bor ofte store familier sammen.. og er ikke noe unntak her.. er en 3-roms leilighet, men det er minst 7 stk som bor der..

Enten som er det drittungen dems som løper over gulver 78 ganger om dagen.. eller sÅ er det mega sammenkomster pÅ kvelden hvor de snakker sÅ UTROLIG høyt.. og jeg blir gal.

Jeg fÅr jo lyst til Å flytte.. bare pga dem .. men det blir jo ikke noe av det heller..

Åhhh har sittet Å irrtert meg lenge idag.. mÅtte bare fÅ en utblÅsning.

KAN JEG FÅ DEM KASTET UUT?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som de vi bodde under før vi kjøpte. De gjorde utslaget for at vi ALDRI skulle leie igjen og vi flytta i desember! Flytta på dagen :P

De bodde i etasjen over og tok NULL hensyn. De trodde de eide hele huset og tomta. Tinga til ungen dems var overalt, tilogmed rett utafor døra vår. Parkeringsplassen vår var full av deres venners biler hele tiden.

Ungen løp frem og tilbake, frem og tilbake hele jævla dagen! Og ho holdt det gående til 12-1 tida på natta selvom ho gikk i 1. klasse.

De trampa konstant og de voksne løp også over gulvet.

Vi ble så dritt lei at vi sendte klage til huseieren uten at det hjalp.

Takk og lov for at vi flytta! Ellers hadde jeg satt fyr på hele huset tror jeg for å bli kvitt dem :P

Gjest Løvemusene
Skrevet

Nei huff :(((

Vi solgte et hus etter 1 år vi fordi vi var plaget av naboen ved siden av!! Har null tolleranse for unormal bråk til unormale tider.

Har dere kjøpt eller leid??

Tror det kan bli vanskelig å få de kastet ut :(

Skrevet

Hahaha .. ååååh godt å høre at det ikke bare er jeg som klikker.. de kan jo ikke ha ungene i barnehagen heller? Er jo konstant løping.. og de løper til jeg legger meg på kveldene.. stakars unge, ikke rart hu blir gal og løper rundt, når hun ikke får være ute litt i frisk luft:P

Skrevet (endret)

Har du vært å klaget til de da? Gjør det og noter ned dag+kl.slett og om det ikke hjelper, ta det videre; Hvis du leier, kan du kontakte huseier. Hvis borettslag, send skriftlig klage til styret, send med at du har klaget da og da uten resultat. De fleste blokker har jo regler på støy, og selv om det ofte står at det skal være stille mellom 23-07, så betyr ikke det at man kan bråke så¨mye man vil ellers...

Hadde noen sånne drittnaboer jeg også før, de øvde med bandet sitt i leiligheta si og må si at det ikke var rart de ikke kom no vei før steike de var dritdårlige. :P

Endret av Cimorene
Skrevet

Vi har kjøpt, så er nok ikke bare og bare å få kastet ut.. men ønsketenking.. hihi:) Men ja, syns bare det er så ekkelt å klage når det ikke er fest eller høy musikk e.l.. men når man er så høylytt bare på prating så må det kanskje være mulig å klage.. bedre det enn å sitte å bli koko:p hehe ..

Løvemusen: Ja jeg er og veldig MOT sånt bråk og tåler veldig lite..

Cimorene: nei ikke sant.. går jo ikke ann å bråke fra 07 om morgenen til kl 23 på kvelden.. hehe..

Jeg får bli flinkere til å si ifra!:P

Skrevet

Hahaha .. ååååh godt å høre at det ikke bare er jeg som klikker.. de kan jo ikke ha ungene i barnehagen heller? Er jo konstant løping.. og de løper til jeg legger meg på kveldene.. stakars unge, ikke rart hu blir gal og løper rundt, når hun ikke får være ute litt i frisk luft:P

Ta hevn,reis på ferie,, men sett først stereoen på full guffe og vend høytalerne nedover

Skrevet

Ta hevn,reis på ferie,, men sett først stereoen på full guffe og vend høytalerne nedover

Haha .. LIKTE DEN:D

Skrevet

Er det borettslag eller selveier? Man har faktisk en del rettigheter, men i selveierleiligheter er det vanskelig å kreve de. I borettslag er det mulig, dog en long-shot. Men all sympati! Vi har akkurat flyttet unna et sted med uholbart støy.... Pianospilling kl 7 om morgenen f.eks... what?!?

Skrevet

Flytt i telt i skogen da, hvis du ikke tåler å høre at folk lever rundt deg.

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Høres ut som mine naboer. De er også sånn 7-8 stk i en liten treroms, og det er ALDRI stille. De løper i trappen utenfor, rett ved siden av soverommet til småen, og roper og gauler hele dagen. På sommeren spiller de basket midt på natten, og det høres ut som at de ommøblerer hver eneste dag. Jeg holder på å bli gaaaal!

Skrevet

Mars2012 - det er borettslag ..sukk. men tusen takk... haha .. pianospilling ja.. noen ganger kunne jeg ønske jeg kunne være flue på veggen og se hva de egentlig driver med :P

Eelis+Kian - åååh så slitsomt... jeg gruer meg litt til jeg skal ha mammaperm.. må komme meg ut en del da asså, hvis ikke blir jeg sprøøøø ..heheh...

Og du.. ANONYM BRUKER - er det den samme anonyme personen her som bare lager kvalm overalt på forum? Hvertfall kjempe tøff i trynet dere er når ingen kan se hvem dere er.

GET A F***** LIFE :)

Skrevet

Er det borettslag ville jeg faktisk lest litt i borettslagsloven og granneloven. Jeg sjekket litt om dette for noen år siden, og jeg mener å huske at det er DU som definerer hva som er støy for deg, og at naboen din må innrette seg etter dette (med mindre det er heeelt urimelig). Hører ikke naboen kan du da ta det med styret, og etter litt av en prosess evt. få de kastet ut. Nå tror jeg ikke du vil få de kastet ut, og det er nok en kjip prosess, men det kan jo hende at du får de til å ta litt mer hensyn om de skjønner at de risikerer det?? Ikke vet jeg, men et lite tips :)

Skrevet

Tusen takk for tips.. skal nok hvertfall gi en skriftlig klage hvis de ikke skjerper seg.. hvem vet.. kanskje jeg venner meg til det?! :| hehe

Skrevet

Mars2012 - det er borettslag ..sukk. men tusen takk... haha .. pianospilling ja.. noen ganger kunne jeg ønske jeg kunne være flue på veggen og se hva de egentlig driver med tongue.png

Eelis+Kian - åååh så slitsomt... jeg gruer meg litt til jeg skal ha mammaperm.. må komme meg ut en del da asså, hvis ikke blir jeg sprøøøø ..heheh...

Og du.. ANONYM BRUKER - er det den samme anonyme personen her som bare lager kvalm overalt på forum? Hvertfall kjempe tøff i trynet dere er når ingen kan se hvem dere er.

GET A F***** LIFE smile.png

Jeg er anonym som ba deg flytte i skogen, og det gjør jeg ikke for å lage kvalm. Jeg svarer også sjelden på tråder, så hvis det er noen her som lager kvalm så er ikke det meg.

Jeg innrømmer at jeg lar meg provosere av deg når du omtaler barnet til naboen din som "drittungen dems som løper over gulvet".

Maken til frekkhet da du, et barn som leker og løper!!?? Best å brekke bena på ham kanskje, så han holder seg i ro når du er hjemme??

Skrevet

Haha .. du er bare teit:)

Hvis du leste alt.. så skrev jeg også stakars unge som ikke får være i barnehagen og ikke får noe frisk luft.. ikke rart ungen blir gæærn, skrev jeg.

Skrevet

Har du forsøkt å snakke med naboene dine? Hvis du ikke har prøvd det, sliter jeg med å synes synd på deg.

Skrevet

Har samme problem her :(

Hun som bor over meg en en singel "fjortis" som fester så og si døgnet rundt, spiller høylytt musikk, har alltid mannfolkbesøk og styrer på. Arrrg! HåPER hun flytter snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...