Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

her en katt som driter i gården her,noe som gjør at vi går og tråkker i d.jeg tar opp endel men vil gjerne få bukt m problemet.blir så utrolig kvalm a dette.er kun den yngste som gjør dette.

noen som har forslag til hvordan jeg blir kvitt problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her en katt som driter i gården her,noe som gjør at vi går og tråkker i d.jeg tar opp endel men vil gjerne få bukt m problemet.blir så utrolig kvalm a dette.er kun den yngste som gjør dette.

noen som har forslag til hvordan jeg blir kvitt problemet?

Strø med pepper, eddik.. snakke med eier av katt, selv om det sikkert er lite han får gjort, katter går jo rundt som de vil.

Skrevet

Er det din katte, begynn å ha den i bånd og luft den så heller ingen andre behøver å tråkke i kattemøkk.

Er det noen andres katt, snakk med eieren

Skrevet

Her har kattene fått egen "do" ute. De fant seg tilrette i ett blomsterbed, gravde opp blomster og det som var der og fant igrunn ut at de kunne få ha denne doen siden de ikke går andre steder på so så langt jeg har sett (om ikke må de gå på to ekstremt mye) Bytter jord her noen ganger i løpet av året, slik at det ikke skal lukte. Har kompost så det er ikke ett problem.

I de andre bedene heller jeg kaffegrut for snilene og dit går heller ikke kattene.

Skrevet

takk for tips,ja d er min katt.hus eier har ikke klaget men d er jo ikke koselig uansett.jeg satt frem kattedoen inne her så får jeg helle på noe i gården her ute:-)

Skrevet

takk for tips,ja d er min katt.hus eier har ikke klaget men d er jo ikke koselig uansett.jeg satt frem kattedoen inne her så får jeg helle på noe i gården her ute:-)

Man får også kjøpt sånn spray i bl.a dyrebutikker, som lukter slik at kattene ikke vil gå der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...