Gå til innhold

Ja eller nei til silikon... jeg vagler veldig!...

Anbefalte innlegg

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Det er jo en selvfølge at brystene ble anderledes etter graviditet og fødsel, men jeg vet ikke om jeg kommer til å slå meg til ro med hvordan de ser ut nå.

Jeg hadde en fin c cup før jeg ble gravid, under graviditeten fikk jeg en stor E, nesten en F, strekkmerker i fleng. Jeg ammet ikke (ikke fordi jeg var redd for utsendet på brystene altså), og etter jeg tok den pillen for å stoppe melka gikk det ganske fort før brystene var mindre igjen, noe jeg syns var veldig deilig. Men så fortsatte de jo bare å krympe, nå er de en stor A/ liten b, og kjempe slappe. det er liksom bare hud og kjertler!

På den andre siden er jeg fornøyd med de, og er "stolt" over at det er ekte pupper, jeg er liksom ikke helt typen til å gjøre sånt...

så, jah..trenger råd :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gjør det!! Ikke gi etter for presset om plastkropp dersom du faktisk er fornøyd med dem! Ikke vær en av dem som gjør at dette kommer til å bli så normalt at du blir unormal med små ekte pupper. Hjelp til med å beholde det naturlige i verden, for ungene våres skyld!!

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

#2, takk :) Det er jo det som er så trist, jeg ER jo egentlig fornøyd, og syns det er deilig å kunne si at "de er ekte".. men så ser jeg alle venninnene mine som tar det, og hvor fornøyde de blir, og puppene ser jo fine ut med litt løft og fyll :P og så ser jeg på mine, som liksom bare henger der..hehe

Skrevet

Jeg synes det er mye finere med småslappe ekte pupper enn når 50 år gamle damer har pupper som er unaturlig høyt oppe. Jeg synes at de stakkars ungene våre skal få lov til å beholde et syn på at kropp er naturlig, så lenge det går, og når "alle" fyller inn og pusher opp, så blir det veldig vanskelig etter hvert.

JAAA til små pupper!!

Skrevet

Små litt slappe pupper er mye finere enn silikonpupper.

Vet du foresten hva "vagle" er? Det er det hønene gjør når de setter seg på pinnen for natten. Jeg regner med at du "vakler". Fikk bare noen morsomme bilder i hodet :)

Skrevet

Silikon kan være meget pent, kommer an på form og størrelse. Er du ung, skal du ha flere barn..? Ikke gjor noe forhastet.. er du usikker dropper du det.. Den dagen du står opp og er sikker på at du vil eller ikke, så dealer du med det :) Det viktigste er at du er fornøyd med din kropp.

Skrevet

Jeg sier nei til silikon. Tenker at risikoen ved ingrepet er større en gleden ved faste store pupper. Det er min personlige mening. Synes silikonpupper kan være veldig pent og kledelig, så lenge de ikke er for store til kroppen.

Jeg hadde en dobbel D før jeg fikk barnet, ja så økte størrelsen betraktlig under amming.. vel, 1 år etter jeg sluttet med amming så har jeg nå en A-cup. Hehe, jeg har godtatt det. Mannen min liker meg og jeg har vel ikke akkurat nedsatt livskvalitet av å ha en A-cup.

Prøv å tenke deg hva som evt vil bli så mye bedre, er det egentlig verdt pengene og risken ved ingrepet ?

Lykke til :) sikker på at du er kjempe flott både med og uten silikon!

Gjest Antarctica
Skrevet

Huff, grøss. Ingen hadde fått lov til å sette en skalpell i meg uten i ytterste nød.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...