Gå til innhold

Er så lei av jobben!!!! :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har jobbet på samme sted i 7 år og hatt samme stilling i de 4 siste årene. Jeg har en support jobb, og det er aldrig noe variasjon!

samme spørsmålene, ingen utfordringer og kollegaene mine blir stadig yngre og "dummere"

Jeg blir så lei at jeg bare har lyst til og skrike rett ut!

 

Men jeg er gravid (5+3) så jeg tørr hvertfall ikke å si opp jobben.

Og det er 6 mnd til jeg skal ut i permisjon..

Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut i denne dritt jobben i 6mnd til.

Har bitt sammen tenna og fortsatt altfor lenge tror jeg.

 

what to do, what to do!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her! Har ikke vært så lenge i samme jobb, og har hatt en permisjon i mellom (kom tilbake i august), men er så lei jobben, arbeidstiden og presset på jobb. Jeg har en alt for stressende og pressa jobb - jobber ut mot mennesker hele tiden og blir hele tiden evaluert av alle. Alle har en mening om hvordan jeg gjør jobben min, om når jeg jobber og hva jeg burde prioritere. Har en 50%stilling, men jobber myyyyyyye mer. Gleder meg så til å gå i permisjon. Denne gangen blir det to år permisjon, og siste året prøver jeg nok kanskje noe nytt. Så slutter jeg!!!!! Basta bom. Håper bare at spiren holder seg i magen så jeg har et puff i baken for å komme meg bort fra den jobben jeg har.

 

Det skal sies, vi har høyt sykefravær, og vi som har samvittighet og presser oss på jobb må "dekke" over for de som er borte. Ingen vikarer blir satt inn....... nå er jeg delvis sykemeldt, men føler at jeg må presse meg til å klare hele jobben selv om jeg ikke skal - fordi om jeg ikke gjør det må bare mine kollegaer som også går på akkord med seg selv gjøre min jobb også....... Og vi har allerede en som er sykemeldt, en i permisjon og en til som går på delvis sykemelding, i tillegg til meg. Og jeg er sykemeldt på grunn av en infeksjon (ikke svangerskapet!). Glad jeg skal til legen om en uke, så kan jeg drøfte situajsonen med henne og høre hva hun sier.

 

Vi må nok bare holde ut de siste månedene, så levere permisjonssøknaden og bruke permisjonstiden til å søke nye jobber. Så sier vi opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...