Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Er det noen som har hatt halsbyll her? Hvor mange ganger måtte dere åpne byllen og hvor lang tid tok det før dere ble friske? Fastlegen min har ferie og han jeg kom til ga så lite/utydlige beskjeder at jeg ikke vet hva jeg har å forholde meg til.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Jeg hadde en byll i halsen en gang og det er det jævligste og vondeste jeg noen gang har vært bort i. Jeg føder heller 100 ganger enn å få det en gang til. Til slutt ble den så ille at jeg ble lagt inn på sykehuset,jeg klarte ikke svelge mitt eget spytt engang.Min sprakk tilslutt før øre/nese/hals fikk sett på den. Men fikk en hestekur med atibiotika som jeg måtte gå på i 3 uker. Dra på legevakten.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Jeg har vært på legevakten og jeg har vært på sykhuset og fått den åpnet en gang. Skal inn å få en åpnet igjen i morgen, etter det skulle vi se om og eventuelt hvor mange ganger til den måtte åpnes. Den første antibiotikaen jeg fikk hos legen hjalp ikke, men den jeg fikk etter å ha vært på sykhuset tror jeg har efekt. Jeg kan drikke vann selv om det ikke er godt. Derfor trengte jeg ikke å bli lakt inn, fikk velge selv, men du verden hvor jeg gleder meg til å bli frisk igjen. Bare det å bli kvitt smaken av puss og betennelse i munneb skal bli en nydelse. 3 uker var lenge. Jeg håper den kuren jeg har fått på 10 dager viser seg å være nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå