Gå til innhold

Hva er det ekleste dere har opplevd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjeder meg og ser på Ekstrem rengjøring så da lurer jeg på, hva er det ekleste dere har opplevd? :P

Ekleste jeg har opplevd var når vi ikke hadde vært i leiligheten i Spania på nesten ett år og toalettet hadde tørka ut. Når vi åpnet dolokket kom det en stor kloakkrotte ut og spratt ned i badekaret.

Det ble hotel den natten :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Etter et toalettbesøk på et grimt, indisk togtoalett (jeg hadde både egen såpe og papir medbrakt) da jeg innså at flekken på den hvite blusen min var avføring - noen andres avføring.

Skrevet

Ekleste jeg har opplevd var da jeg var hjemme hos mamma i jula (mulig at noen av dere vil huske at jeg skrev et innlegg om det). Det var gjennomført jævlig i leiligheten hennes!

Tror ikke hun hadde vasket på lange tider, luftet hadde hun nok heller ikke, det stinket røyk, ovnen var brun av fett, veggene (som engang var hvite, var nå gule) og det rant brunt gørr fra dem, til og med inni baderomsskapet var det brune flekker av innrøyka gruff. Det var mugg i kjøleskapet, alt i leiligheten var fettet og brunt.

Fy så jævlig det var! For ikke å snakke om lukta......

Jeg vasket ned hele kåken og dro hjem med datteren min 3 dager før tiden.

Skrevet

Når moren min prøvde å ta livet sitt, det var blod over hele gulvet, og på veggene. Det er 30 år siden, men det var ekkelt.

Skrevet

Jeg satt i kassen på dagligvarebutikken. En mann (som aldri vasker seg, og lukter gammel piss) skal betale for varene sine. Opp av lomma drar han en haug av kronestykker og femtiøringer. Som jeg må telle og sortere. Og oppi denne haugen med penger, er også masse tobakk og krøllete små hår... Fikk helt hetta og vasket hendene 5 gngr etterpå.

Gjest Miryks
Skrevet

Bodde på internat. Skulle vekke en av de andre på rommet sitt som hadde katt, og når jeg gikk inn holdt jeg på å svime av.

Det var katteavføring overalt. Tiss og bæsj under senga, midt på gulvet, under tv-bordet, inni skapetpå klærne. Oppå skapet var det bokser med muggent våtfor.

Plutselig forstod vi hvorfor hun aldri ville ha besøk...

Takket være henne ble det forbudt med dyr på internatet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...