Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Jeg lurer på hvor stor/gammel deres baby var når dere fjernet den ekstra puta i bilsetet?
lille-my-april Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Det står på bruksanvisningen til barnesetet!!! På vårt lurer jeg på om det stod 6 måneder (men ta det med en klype salt, det var mannen som leste dette, og vi har ikke fått babyen enda)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Vi har arvet bilsetet så tror ikke vi fikk med noe bruksanvisning. men det kan man nok finne på nettet et sted.- Det skal vel brukes til det ikke passer mer syntes bare at ho sitter så sammenkrøket og ho er jo bare 2 mnd. HI
Gjøkeredet③ Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 Det varierer veldig fra barn til barn, noen tar den ut etter noen uker, mens andre har den i mange måneder.. Jeg har maxi Cosi Cabriofix, så jeg tok ut den puta som var under rumpa først, men fortsatte med den rundt hodet en stund til. Tror de var 3-4 mnd da jeg tok den puta under rumpa
Num.mer2 Skrevet 12. mars 2012 #6 Skrevet 12. mars 2012 Du må se an ungen, o g hvordan hun eller han sitter i den. Her tok vi ikke vekk den puta og den rundt hodet før 6-7mnd, men han var veldig liten i vekst da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå