Gå til innhold

Eye q. - noen med erfaring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på 9 år har problemer med konsentrasjon og hukommelse. Ofte distré. Spesielt problemer med konsentrasjon i matte. Hun ligger langt bak de andre i klassen. Hun kan få en beskjed som hun kan glemme etter 5 min. Ja, dette er bare eksempler. Vet at jeg kanskje er på feil forum her, men kanskje noen allikevel har noen erfaringer å dele vedrørende dette produktet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner bare dette produktet som linseveske, antar at det ikke er det du mener...

Gjest Morn du
Skrevet

En stund siden den ble brukt her, men den funket for min jente.

Uansett er det et forsøk verdt, selv om det koster litt penger :)

Skrevet

jeg som voksen bruker den, bruker den for hukommelseproblemer. sliter med og huske ting. og glemmer fort ting.

jeg syns den er bra. og du burde prøve.. skader jo ikke prøve, annet enn lommeboka, den er dyr...

Skrevet

Virket for gutten min på 3 :) etter at han begynte med maksdose sov han bedre om natten, ble roligere på dagen og lærte seg å snakke :) før den tid hadde han fra babyalder av vært betegnet som en hyper unge som ikke klarte å slappe av. Han reagerte ikke engang på smerte..

Skrevet

eg har brukt den før eg blei gravid og første del av graviditeten, har god tru på den!

Skrevet

Tusen takk for svar dere :)

Nå har jeg bestilt på nett, både flytende og kapsler. Til dattra mi, og til meg. Hehe. Ble 2000 kr for ca 3 mnd, men hvis det fungerer så er det verdt det. Jenta mi sliter ganske mye med hukommelsen. Har lagt mer og mer merke til det. Bare i sted glemte hun en viktig beskjed etter 5 minutter. Og da sa jeg hun skulle konsentrere seg og høre etter når jeg ga beskjeden. Fortvilende :(

Skrevet

Jeg syns det har effekt på sønnen her. det er mye lettere å gjøre lekser med han nå etter at han begynte på de. han er også veldig ukonsentrert og henger etter faglig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...