Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Det var godt det bare var det som "feilet" meg for å si det sånn. Jernlagrene var tydeligvis ikke komt seg opp igjen etter at de var så lave under graviditeten, selv om det er 15mnd siden fødselen. Ikke rart jeg har vært så trøtt, hodepine, svimmel og helt utenfor. Håper jerntablettene virker fort fort :) Noen tips ?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Hvor lavt var det? Mitt var på 5, ble ikke sykmeldt for det... Tar c-vit i tillegg, følte meg bedre etter 3 dager. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 4, men har slitt med influensa i en uke i tillegg. Så det har nok mye med sykmeldingen å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 Min blodprosent var ok da. Det har jo også mye med saken og gjøre. Du får ta det med ro nå mens du er sykmeldt så du føler det bedre! :-D #2
Cimorene Skrevet 12. mars 2012 #5 Skrevet 12. mars 2012 Ta jerntablettene/-miksturen med et glass appelsinjuice. C-vitaminen gjør at kroppen tar opp mye mer jern enn ellers. Pass på magen, mange som blir forstoppet av jernpreparater
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå