Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Vår kommode har fire skuffer. Tenker det kan være lurt å fylle den med ting som er greit å ha lett tilgjengelig. Kanskje slik: 1, kremer, olje, kluter, temperatur måler osv. 2, bleier 3,boddy strømpebukser 4, bind, ammeinnlegg osv. Noen som har bedre løsninger?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Alle klærne til babyen. På en hylle over stellebordet har jeg kremer osv.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Jeg hadde klær til babyen i stellekommoden. Både gensere og bukser osv. På ikea har de en sånn opphengsgreie som heter kusiner, med 6rom i, den hang jeg på veggen over stellebordet. Der har jeg tannkrem, tannbørste, zinksalve, inotyol, fuktighetskrem, alle de gratisprøvene man får. Bleier har jeg på gulvet, bind og ammeinnelegg har jeg i badeskapet, samme med febermåler. Kluter og håndklær har jeg i stellekommoden.
Lille- MO Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 jeg har også håndkler og gulpekluter i ene skuffen her. veldig kjekt å ha i nærhet
Tordensky Skrevet 12. mars 2012 #5 Skrevet 12. mars 2012 Jeg må ha stellebordet på barnerommet og ikke på badet pga plassmangel så kommer til å måtte splitte litt ha jeg har hvor. Håndklær og noen kluter, samt badeolje, shampo o.l. i badeskapet, mens alle klær, bleier, våtservietter, kremer, resten av klutene o.l. blir i stellekommoden. Skal også ha Kusiner veggoppbevaring over kommoden, den er genial
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #6 Skrevet 12. mars 2012 I vår er det spiker, skruer, småverktøy, elektriske smpkomponenter ol. Veldig geit å ha det klart når man trenger det Står i garasjen.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #7 Skrevet 12. mars 2012 1. skuffe: Bleier, kluter og stelleprodukter 2. skuffe: Bodyer, strømpebukser, sokker, smekker/tørkler. 3. skuffe, Bukser, hverdagskjoler, pyjamaser. 4. skuffe: Håndklær.
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 12. mars 2012 #8 Skrevet 12. mars 2012 1.skuff har jeg: stelleprodukter,febermål,kluter,smekker,vaskeservietter. 2.skuff Bodyer,sokker,strømpebukser,t-skjorter 3.skuff bukser,gensere 4.skuff litt tykkere klær/fleece/superundertøy
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #9 Skrevet 12. mars 2012 Hat en gangske stor stelle kommode, "roomamte" fra bohus, den er det 4 skuffer og et skap i + at stelle delen oppå er ganske stor. så der har jeg stellepute og kremer og restren av stelle greiene, i suffene har jeg klærne øverste skuff, undertøyet, slik som body o.l så sparkebusker og slike ting. I skapet har jeg kluter, håndle ol også termometeret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå