Gå til innhold

Litt usikker, men kan jeg gi dette kortet til en 7 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glemte å kjøpe kort på lørdag så derfor stresset jeg innom butikken på vei til jobb og kjøpte med meg ett. Så ikke så aller verst ut på utsiden. Når jeg nå skal skrive i kortet ser jeg jo at jeg har glemt å sjekke om det står noe inni kortet.

Der står det: Håper du får en dag som blir like sprek som du er. Gratulerer!

Blir ikke det litt feil å gi en gutt på 7 år, klassekamerat av jr.?

Gutten er jo ikke 50 år lissom. På utsiden er det bilde av en mann som breaker. Derfor jeg tok det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bursdagen er kl. 17 i dag så jeg rekker ikke noen bokhandel. Mulig jeg kan få løpt innom Rema på vei hjem. Men tidspresset er stor da jeg ikke er hjemme før kl. 16.45

Skrevet

Dette er nok et "morro kort" som er ment for en "på 50 år" eller noe ja.. Ville ikke gitt det til en gutt på 7 år nei...

Skrevet

Tror du 7-åringen bryr seg om kortet, eller er du redd for at foreldrene skal synes det er teit? Jeg hadde gitt det. Who cares?

Gjest Siklerotte
Skrevet

Er dette virkelig en reell problemstilling? Hvis noen reagerer og finner kortet upassende lurer jeg på hva som ellers plager dem i hverdagen.

Skrevet

Hvis du synes kortet er litt upassende så hvorfor lager du ikke et kort selv?

Du har tydligvis tilgang til pc på jobb og det tar deg fem min å printe opp et morsomt kort noe du fint rekker i lunsjen...

Jeg ville ikke ha gitt det kortet til en 7 åring.

Skrevet

Hvor finner mann sånne kort på nett da? Har søkt og lett for å finne, men finner itt no...

Og ja, jeg hadde gjerne scrappet et kort selv om jeg hadde husket det i går og ikke når jeg sto opp i dag og så gaven.

Gjest Antarctica
Skrevet

Syns det høres helt ok ut. Liker du ikke innsida av kortet: klipp den vekk og bruk bare forsida med motivet på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...