Gå til innhold

Til alle som har opplevd ME/SA. var det. Kun spotting eller blod også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Spottet på lørdag, er 8 uker på vei.

Har ikkje spotta siden da.

Eg har hatt 3 sa og 1 me tidligare. Men husker så dårlig.

Nokon med erfaring her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en MA i uke 22 og merket ingenting. Ingen spotting eller blod eller noenting...

Skrevet

hei

har mistet 2 ganger i MA. den ene gangen verken blødde eller spottet jeg, fikk bare en vond følelse på at alt ikke var som det skulle dette var rundt uke 7-8 og dro på UL og det ble påvist intet liv.

Andre gangen spottet jeg litt brunt ved kunn ett do besøk og fattet mistanke. det var heller ikke noe liv ved UL. dette var i uke 11 og fosteret hadde dødd i ca uke 7-8.

men det er jo ikke noe fasit svar ved spotting/blødning. ta kontakt med lege og be om UL..

nå sitter jeg her gravid i uke 29 med barn nr 3. så ikke gi opp.

krysser fingrene og lykke til til deg.

Skrevet

Har mistet i MA, oppdaget i uke 11 og da var det bare bittelitt rosa utflod i noen dager, men fattet mistanke og dro til legen.

Er gravid i uke 31 nå, og har blødd mye mer de første 12 ukene i dette svangerskapet enn da jeg mistet, så det er ingen fasit.

Snakk med lege, og de vil sikkert henvise deg til innvendig ul.

Skrevet

Ingen fasit her nei ;)

Har fått ul idag. Blir spennande å sjå.

Takk for svar

Skrevet

MA merket keg ingenting til i det hele tatt. Ingen blødning og ingen smerter. Fikk vite at det var MA fordi jeg var til tidlig ul for å få vite hvor langt jeg var på vei.

Når jeg hadde en SA begynte det med en del brunlig utflod (ikke spotting, det kom en del) første dagen. Dagen etter fikk jeg store smerter i magen også begynte jeg å fossblø, med klumper i. Da viste jeg at det var en sa. Det ble bekreftet på ul en uke senere fordi de ville se at jeg hadde blødd ut alt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...