Flue på veggen Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 1: Når man kjører rundt med uskrapet frontrute (bare på midten) fordi magen var i veien når man skulle skrape! 2: Når folk snur seg etter deg på kjøpesenteret fordi broddene dine bråker sonn! 3: Når de andre barna dine parodierer deg ved at de puster og peser når de går fra kjøkken til stua (merk; min datter er 3 år og er like sliten som mamma for tiden!) *glis* 4: Når man synes at det å hente posten er noe herk, fordi man tross alt både må på og deretter av med skoa. 5: Når man har våte fantasier om sko med borrelås. 6: Når folk (naboer, kassadamen og postbudet) lurer på hvordan "det går?" Mer anyone????
bamali 2rosa og 1blå Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 Når du slutter å snu deg sideveis for å smyge forbi noe, du er smalere om du bare går rett frem. Når du vekker mannen ørti ganger i løpet av natta fordi du akker og stønner så mye når du snur deg.
Trebarnsmamma30 Skrevet 11. mars 2012 #3 Skrevet 11. mars 2012 Når du ikke føler for å gå på butikken fordi det virker som om alle glor på deg (ja jeg har stor mage, men må dere glo sånn?!).. Når dagens høydepunkt er at du klarte å barbere leggene etter mye om og men:) Når sex er noe en har for å forhåpentligvis få i gang fødsel.. og kun det:) Når du synes folk med flate mager er fascinerende, har jeg sett sånn ut før??
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #4 Skrevet 11. mars 2012 Når du mister en liten ting på gulvet må du ned på alle fire for å plukke det opp igjen, og bruker alt i din nærhet til å klore deg opp igjen, være seg bord, stoler eller fremmede uskyldige forbigående.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå