Gå til innhold

Barnehagen i morgen? (Ja, igjen!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene har vært småforkjølet hele helga, men i veldig bra form. Minstemor har vært og er endel snørrete, men ellers fin, så der er jeg egentlig ikke i tvil.

Men guttungen på 4 hoster så enormt, hoster til han brekker seg, (ikke at det sier så mye, for han hoster med alltid med all sin kraft og han har kraftig brekningsrefleks, han spyr aldri da). Han hadde ikke feber da han la seg, men da jeg var inne hos ham for en times tid siden var han gjennomvåt, pysjen og puta var også gjennomvåte. Ikke feber da heller (37,5), men kan han ha fått det og svettet det av seg igjen så fort?

Han har vært i veldig god form i hele dag, men hostingen tiltok fram mot leggetid. Ville dere sendt han i barnehage i morgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok heller tatt han med til legen, siden jeg personlig hadde fryktet lungebetennelse eller kikhoste. For det er det som går blant barna her vi bor.

Skrevet

Min datter på snart 2 har også stygg hoste og snørr som renner (MYE). Hun har vært syk fra sist onsdag til lørdag, og ser ingen grunn til bekymring. Har barnet lungebetennelse vil du nok skjønne det, da blir ihvertfall de minste ganske så dårlig!

Min datter hadde lungebetennelse rett etter 1 årsdag. Hun var så dårlig at hun knapt klarte å sitte. Og man kunne tydelig se at det gjorde vondt når hun hostet. Ble innlagt på sykehus for to netter og fikk mild astmamedisin med hjem (ventoline gjennom sånn pustegreie).

Datteren min skal i barnehagen i morgen, ber de bare følge ekstra godt med på tegn til annen sykdom siden hun nylig har vært syk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...