Gjest Antarctica Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 Og jeg, som verken følger en eneste blogg eller har tenkt å begynne med det, men som av og til henger på dette forumet HELT uten å ønske å vite detaljer om folk her; jeg som er her bare for å debattere litt... vel, jeg syns det ble litt klamt. Lenker og henvisninger til steder der andre har private detaljer blir bare invaderende. Og stadige "repetisjonstråder" der man først tror det diskuteres legemidler, men så viser det seg at det fortsatt er en persondebatt: urkh. Please.
☆☆☆ Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 Blogger bør fortrinnsvis diskuteres i kommentarfeltet på bloggen, og i kveld får jeg den klare formeningen at enkelte blogger ikke bør diskuteres i det hele tatt, men ganske enket ties ihjel. Jeg synes også at her inne kan ethvert tema utvikle seg til å diskutere person framfor sak. Men det har kanskje vært mer intenst enn vanlig på disse frontene i kveld, tenker at det sikkert er de samme geniene på alle trådene...
Gjest Antarctica Skrevet 11. mars 2012 #3 Skrevet 11. mars 2012 Jepp, jeg er enig, debatten om bloggen bør holdes der den hører hjemme (og der administrator kan godkjenne eller underkjenne det som legges ut).
Gjest Ingen skal få! Skrevet 11. mars 2012 #4 Skrevet 11. mars 2012 Ja, dette var et tragisk gufs fra fortiden i bygda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå