Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 Som ikke koster skjorta og ikke er Ikea. Har liten leilighet (66 kvm) og trenger det moderne og minimalistisk, men barnevennlig
AAnonym86 Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 Hva med jysk? Evt har de mye flott og billig på skeidar ... Eller kjøpe brukt.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Jeg ville gått på bruktmarkeder og sett etter enkle, minimalistiske gjenbruksting, gjerngjera 60-tallet med rene linjer. Det ser mye penere ut enn overlessede leiligheter med alt mulig "ræl" fra Nille, Jysk, Kid, Black design og Princess eller overdådig shabby chic. Bruk tid på å innrede leiligheten isteden for å hive deg over første og beste stil. For 3 år siden skulle "alle" ha shabby chic og nå er det såååå 2009 hehe;-) Nå skal det være "back to nature", husmannsstil og hengende hager. Det enkleste er å ha det enkelt, "skandinavisk" og lyst og heller skifte med små enkle ting innimellom fremfor å skifte stil helt vært 5. år. Glad jeg aldri hev meg på shabbykjøret for å si det slik;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå