Mammaigjen<3 Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 Det avhenger av pasientgrunnlag og hva du tar i timespris. Jeg jobbet i 6 år som selvstendig næringsdrivende akupunktør
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #3 Skrevet 11. mars 2012 Hva tjente du da? Og hvorfor sluttet du?
Mammaigjen<3 Skrevet 15. mars 2012 #4 Skrevet 15. mars 2012 Jeg tjente rundt 340.000 i året (jobbet tre dager i uka) så lønna var grei. Jeg hadde bra pasientgrunnlag, men savnet kollegaer og ønsket å jobbe mer terapeutisk rettet mot barn. Også et lite minus at akup. Ikke er offentlig autorisert. Med andre ord tok jeg videreutanning på høgskole og universitet i etterkant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå