Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 Driver å planlegger litt ang hva vi skal kjøpe av utstyr. Noen som har easygrow pose? Er dere fornøyde eller ikke? Evt er det noen andre poser dere synes er bedre?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 Har voksipose (classic??) ...varm, ja. Men gud, den tar plass...
mariabee Skrevet 11. mars 2012 #3 Skrevet 11. mars 2012 Har voksi urban.. veldig glad i den! Først nå når jenta vår er 16mnd at vi byttet ut den korte delen med den lange kan virkelig anbefale den posen!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #4 Skrevet 11. mars 2012 Vi har både voksi classic og urban...Veldig fornøyd med begge to, men foretrekker classic.
I scream for icecream! Skrevet 11. mars 2012 #5 Skrevet 11. mars 2012 Vi har vognpose fra Lillelille, den er helt nydelig! Kjempefornøyd med den! Hadde Voksi Urban, men den likte vi ikke.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #7 Skrevet 11. mars 2012 takk for svarene, får undersøke litt om de dere nevner også ingen som kjenner til easygrow?
Isola&Lille+julegave Skrevet 12. mars 2012 #8 Skrevet 12. mars 2012 Har en bozz lammeskinnspose. Den er fantastisk god!! Langhåret lammeskinn Nydelig å ligge i, pen å se på og veldig praktisk! Vil absolutt anbefale den!!!
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 12. mars 2012 #9 Skrevet 12. mars 2012 Jeg ville ikke ha easy grow da jeg mener å huske det er glidelås foran på den og det kan bli litt kaldt på banet i minus grader.. Har voksi Urban elsker den, det er glidelås på sidene og de kommer ikke nær barnet så blir ikke så kaldt.. Rart forklart ser jeg, men ja..
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 12. mars 2012 #10 Skrevet 12. mars 2012 Jeg ville ikke ha easy grow da jeg mener å huske det er glidelås foran på den og det kan bli litt kaldt på banet i minus grader.. Har voksi Urban elsker den, det er glidelås på sidene og de kommer ikke nær barnet så blir ikke så kaldt.. Rart forklart ser jeg, men ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå