Gå til innhold

har mannen din lange tå negler. ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns dette er så ekkelt. og min mann klipper ikke neglene sine så de er korte.

alltid minst 5 mm lange.

hater dette. og nevner jeg det så blir han sur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får klippe dem i søvne:D

Skrevet

Æsj. Er det ikke ubehagelig å ha på sko med så ekle lange tånegler??

Skrevet

Æsj, så ekkelt.

Her har han ikke lange tånegler, regner med han klipper de iblandt, eller skjÆrer de vekk.. :o

Skrevet

Ikke suuper lange, men lange nok til at jeg reagerer. Jeg hater tær da, så kanskje terskelen min er lavere..

Han klipper de, og ihvert fall hvis jeg nevner at det er på tide :)

Skrevet

Ikke glad i føtter i utgangspunktet, og da komme med lange tånegler....grøss og gru så heslig!

Skrevet

Ikke suuper lange, men lange nok til at jeg reagerer. Jeg hater tær da, så kanskje terskelen min er lavere..

Han klipper de, og ihvert fall hvis jeg nevner at det er på tide :)

Jeg også hater også tær!Men min er flink å holde de korte pga det:)

Skrevet

Æsj, nei. Ekleste jeg vet, er lange tånegler, på menn som kvinner. Urk!

Skrevet

Lange, ustelte tånegler - yæk!! Ser også gjerne "fine fruer" om sommeren med rødlakkede LANGE tånegler! Så heslig!! Mannen min har av og til lange tånegler har jeg sett, men da er det streng beskjed om at nå skal de klippes. Lange tånegler er noe av det ekleste :( Synes tær og føtter er helt greit - så lenge de er velstelte :)

Skrevet

Ja de er lange! Alltid. Og jeg maser om at han må klippe dem ofte... Ser nesten ut som om de vokser litt mer oppover enn mine. Hvis han stikker mine føtter i sengen får jeg helt frysninger!! Urk

Gjest Antarctica
Skrevet

Gi ham time hos fotpleieren i bursdagsgave...

Skrevet

Nei, ikke spessielt lange tror jeg. Jeg legger ikke så mye merke til dem.

Alle dere som synes det er så ekkelt med lange negler, tær og føtter. Hva kommer den følelsen av? Hva er det som gjør en fot mer ekkel enn et lår eller en skulder? Nyskjerrig.

Skrevet

Lange tånegler ER ekkelt. Ferdig.

Gjest Miryks
Skrevet

Om han har! Jeg skulle sprette oppi senga for et par år siden, og så ikke at foten hans stakk ut. Skled når jeg skulle gå oppi, så ene tåneglen hans skrapa opp en 15 cm lang stripe på låret mitt.

Nå er det et arr der.

Og tåneglene?

Like forbanna lange....

Skrevet

Om han har! Jeg skulle sprette oppi senga for et par år siden, og så ikke at foten hans stakk ut. Skled når jeg skulle gå oppi, så ene tåneglen hans skrapa opp en 15 cm lang stripe på låret mitt.

Nå er det et arr der.

Og tåneglene?

Like forbanna lange....

Ja, eksmannen hadde lange stygge tånegler. Tror det var på grunn av klørene på tærne at han brukte 48 i sko.

Måtte omtrent ta hekksaksa i bruk for å få bukt med faenskapen.

Skrevet

Alle dere som synes det er så ekkelt med lange negler, tær og føtter. Hva kommer den følelsen av? Hva er det som gjør en fot mer ekkel enn et lår eller en skulder? Nyskjerrig.

Jeg vet faktisk ikke...kanskje fordi de ikke ser så pen ut, og fordi de lukter!! Et lår eller skulder lukter jo ikke, susser sambo lett på skulderen eller låret - men tærne?! Hell noooo.. asj..

Skrevet

Fordi det lukter og er uhygienisk, samt skraper opp partnerens legger om natta...

Skrevet

Haha, bra at flere har samme problem som meg;) mannen har ikke lange tånegler, men jeg hater lange negler! Så hvis jeg ser antydning til det, så får han streeeng beskjed om å klippe;)

Skrevet

Fordi det lukter og er uhygienisk, samt skraper opp partnerens legger om natta...

Er føtter uhygenisk? Ikke trenger de å lukte heller. Sørg for at de bare bruker ullsokker og skifter fottøy innimellom så forsvinner gjerne det problemet.

Skrevet

Er føtter uhygenisk? Ikke trenger de å lukte heller. Sørg for at de bare bruker ullsokker og skifter fottøy innimellom så forsvinner gjerne det problemet.

Ikke føtter. Lange negler....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...