Gå til innhold

Skjønner ikke helt dette med blogg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

At folk blogger kan jeg på en måte skjønne. Mener det finnes mange fine blogger der ute om ulike tema som ikke ligger på det personlige planet, f.eks. interiør ol. Men (og jeg beklager å trampe noen på tærne) når noen legger ut stort sett hele livet sitt i en blogg, så må de bare regne med at folk kommer med negative kommentarer.

Jeg mener absolutt at å gjemme seg bak anonymknappen og hetse de som blogger ikke er greit overhodet. MEN det er ikke en ukjent sak at bloggere får mye pes, så hvorfor ikke la vær å blogge da?

Hvis jeg har forstått det riktig så blogger man vel for at andre skal se det og man håper på tilbakemeldinger?

Nå tror dere vel at jeg er 83 år gammel og ikke henger med på dagens utvikling:-P Men jeg er ennå laaangt unna 30, men forstår ikke denne blogg greia i det heletatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blogging er så mangt, å utlevere for mye er ikke bra, men det kan gjerne være slik at man har ulik oppfatning av hva som er privat og hva som ikke er det.

Hvor går grensen?

Gjest Miryks
Skrevet

Jeg har en anonym blogg. Jeg omtaler gubben og ungene der, til tider venner, men jeg bruker andre navn på de.. :)

Blogger nå og da for å skrive ned tanker, dager jeg vil huske osv.

Skrevet

Jeg har en anonym blogg. Jeg omtaler gubben og ungene der, til tider venner, men jeg bruker andre navn på de.. smile.png

Kunne du ikke da heller ha skrevet dagbok? :-)

Skrevet

En ting er å skrive om hele livet sitt i en blogg , men det er jo hakke verre å lese dem!!!

Herregud for et kjedelig liv en må ha vist en må lese va andre fyller dagene sine med?!?!

Har aldri skjønt greia med blogg jeg, har vært kjapt innom et par, bekjente ol, også et par "kjente" men jeg fatter virkelig ikke at folk gidder å lese dag ut å dag inn om va folk styrer med????? Hallo????

Skrevet

Jeg blogger, men ikke sånn type "i dag spiste eg taco til kvelds". Det er historien (som ofte er en blanding mellom flere historier og så flettet sammen), det er ordene og det er bildene som driver meg. Jeg elsker å skrive og å leke med ord.

Min misjon med å blogge er ikke det å skulle fortelle om livet mitt eller min hverdag, men det å skrive, det å bruke ord og det å leke seg med ord og bilder. Elsker å skrive og en dag kommer boka :)

Skrevet

Enig med siste taler.

Gjest Miryks
Skrevet (endret)

Jeg har en anonym blogg. Jeg omtaler gubben og ungene der, til tider venner, men jeg bruker andre navn på de.. smile.png

Kunne du ikke da heller ha skrevet dagbok? :-)

Kunne ikke du bare latt være å bry deg hva andre gjør? :)

Blogg er faktisk mye lettere. Lettere å legge ut bilder (ikke av oss, så klart).

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg synes det er artigere å blogge. Hender man får koselige kommentarer, oppmuntriner når man skriver om tunge dager i slankingen, enda mer motivasjon når folk "roser" om en har blitt en kg eller så lettere osv.

Selv om du ikke har eller ser behov for noe, så er det fullt lovlig for andre å se eller ha det.

Men jeg skjønner, ikke alle har evnen til å se ting fra andres synspunkter :)

Føler med dem, jeg.

Blogger forøvrig på Hest.no også. Artig å få tilbakemeldinger der også, og en fantastisk plass å kunne se tilbake på ting på.

Lett å legge inn bilder så man har fra dagene ;)

Endret av Miryks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...