Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 Jeg har blitt ufrivillig bruker av chrome, og får ikke opp bokmerkene på siden slik som i explorer. Går det ikke an? De ligger oppe på linjen i importerte bokmerker nå. Synes det er tungvint, og ikke særlig praktisk..
sillyfilly og Olivia Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 Da tror jeg du bare må legge de i bokmerker.. Tenker du på det som kalles favoritter? En liste på venstre side? Det går ikke i Chrome tror jeg. men du kan få de i en liste på venstre side ved at du trykker på "bokmerk". Ligger de øverst i en rett linje?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #3 Skrevet 11. mars 2012 Buu-hu! Ja det er favoritter i venstresiden jeg ønsker. FASAN! Møkka-chrome..
sillyfilly og Olivia Skrevet 11. mars 2012 #4 Skrevet 11. mars 2012 Kan du ikke bare slette Chrome da og innstallere Internet explorer? Ikke at jeg skjønner at noen i hele verden kan like explorer(jeg er stooooor fan av Chrome). Men smaken er som baken, delt.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #5 Skrevet 11. mars 2012 Google er lur.. Nå kan man ikke blogge med blogspot fra explorer 9 lengre, støtter ikke. Så blir presset over gitt. Ellers grei nettleser, raskt å skifte sider osv altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå