Gjest overlord Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 Finner liksom ikke noe.. Mye fint på svenske og danske nettbutikker, men da kommer jo toll. Noen som vet om butikker som sender som gave? Fant en del på "Lykke Fryd", men ikke nok til å gidde å sende bestillingen. Vil finne alt jeg trenger samme sted. Er på utkikk etter klær til gutt på seks og jente på tre. Badedrakt, badebukse, vårjakker, T-skjorter, kjoler, shortser, topper osv. Liker klær i spreke farger og mønster. Liker merker som Hummel, Adidas, Moonkids, Katvig, Levis, Gap osv.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 Du kan sjekke ut smartkids.dk - veldig fornøyd med den siden. De sender fra Norge, så du slipper toll. Ellers finner jeg veldig mye fint på Ebay og Etsy (mye klær og andre ting), og der har jeg aldri opplevd at selger ikke vil markere det som gave.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 11. mars 2012 #3 Skrevet 11. mars 2012 Jeg handler endel hos Guttelus, Sam & Sofie, Minimikki og Lille Ollebolle
Papegøyeblomst Skrevet 11. mars 2012 #4 Skrevet 11. mars 2012 Familiebutiken.no har iallefall mye Hummel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå