Gå til innhold

Har allerede vært hjemme 1uke med influensa... men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler formen er bånn.. Slapp og trøtt, vondt i kroppen og dingler..

Føler meg alldeles ikke klar for jobb imorgen i bhg, men frister så lite å ringe å si at jeg fortsatt er syk:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler psykisk er en sak, føler fysisk er en annen. Er du klar for jobb? Mulig du ikke er det, men trenger noen dager til å kunne være syk på.

Skrevet

Har akkurat hatt influensaen, og etter en uke var jeg ikke klar for jobb. Dro til legen siden jeg måtte ha sykmelding. Legen sa den typen influensa som går i år tar to uker å bli kvitt. Jeg gikk tilbake på jobbetter to uker, men forkjølelsen sitter enda etter tre uker..

Skrevet

Det er ikke noe uvanlig at influensa sitter i lengre enn en uke, så hvis du ikke er frisk, så ringer du jobben og legen og sier at du har behov for å være sykemeldt noen dager til. Ordentlig influensa tar det tid å komme seg etter, blir man frisk av "influensa" i løpet av 2-3-4dager, så er det stor sannsynlighet for at man bare har hatt en kraftig forkjølelse.

Skrevet

Akkurat samme her. Vært sykemeldt siden tirsdag, skulle etter planen på jobb i morgen men tror jeg må ringe legen i morgen igjen. Fremdeles feber morgen og kveld ihvertfall, slapp, hoster og snørrer og så utolig svimmel!

Har virkelig lyst å gå på jobb i morgen, men hodet mitt fungerer jo virkelig ikke. Ikke kroppen heller. Så innser vel at jeg trenger noen dager til sofaen. Lenge siden jeg har vært så totalt dårlig :-(

Skrevet

jeg har vært hjemme i to uker snart med influensa og det er først imorgen jeg føler meg klar for å dra på jobben igjen..

Småforkjøla sånn enda, men feberen er heldigvis borte og den vonde kroppen føles fin ut igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...