Gå til innhold

Ord på C og W ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kommer på noen som er godkjent i wordfeud?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cola

Clou

Ca

Pace

Race

 

Wire

Web

 

Skrevet

noen som kommer på noen som er godkjent i wordfeud?

 

wca

wok

Skrevet

ca er ikke lov lenger, men cirka er lov :)

 

whig

CF

 

webb, webben

Skrevet

ca er ikke lov lenger, men cirka er lov :)

 

whig

CF

 

webb, webben

 

bow

Skrevet

Glemte å si at jeg var ute etter på Norsk da-

Skrevet

Glemte å si at jeg var ute etter på Norsk da-

 

Det er ord på funker på det norske spillet :)

Skrevet

wok

wca

web

webb

webben

pc

wc

cv

whig

bow

cf

 

disse funker på norsk i alle fall, de andre har jeg ikke testa ut :)

Skrevet

Jeg er veldig i mot disse jukse appene andre som er det eller bruker de fleste det?

Skrevet

Jeg bruker ikke jukseapp, da kan man jo like gjerne la være å spille :) Man merker fort om folk bruker de, og da inviterer jeg ikke til flere spill. :)

Skrevet

flow

cisterne

sec

kiwi

twist

cd

won

 

Juksing er ikke lov. Det er også irriterende å spille mot folk som hiver seg på chatten og skriver "CHEAT!!!!", når man overhodet ikke jukser. :o

Skrevet

Jeg har lest at wca, ca og cf ikke er lov lenger. Jeg har brukt disse før, men nå er visst disse med flere ulovlig...

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Coil ble ihvertfall godkjent ;)

Skrevet

For jeg spiller med en som for det meste får mello 30 og 40 poeng og da er det ikke vitsi og spille synes jeg.

Den laveste summen hun har fått denne runden er 27 poeng

Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Hater de forbanna jukseappene! Har en og bruker den kun når jeg oppdager at motstanderen bruker det. Da bruker jeg den for å slå motstanderen skikkelig også inviterer jeg aldri den personen igjen!

Skrevet

For jeg spiller med en som for det meste får mello 30 og 40 poeng og da er det ikke vitsi og spille synes jeg.

Den laveste summen hun har fått denne runden er 27 poeng

 

 

Jeg b

For jeg spiller med en som for det meste får mello 30 og 40 poeng og da er det ikke vitsi og spille synes jeg.

Den laveste summen hun har fått denne runden er 27 poeng

Er det mye,syns du?

Jeg bruker aldri jukseapp, men får stort sett poengsummer på mellom 20-50 poeng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...