Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 noen som kommer på noen som er godkjent i wordfeud?
Major HotLips Houlihan Skrevet 11. mars 2012 #4 Skrevet 11. mars 2012 Cola Clou Ca Pace Race Wire Web
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #6 Skrevet 11. mars 2012 noen som kommer på noen som er godkjent i wordfeud? wca wok
RachaelRay Skrevet 11. mars 2012 #8 Skrevet 11. mars 2012 ca er ikke lov lenger, men cirka er lov whig CF webb, webben
RachaelRay Skrevet 11. mars 2012 #9 Skrevet 11. mars 2012 ca er ikke lov lenger, men cirka er lov whig CF webb, webben bow
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #10 Skrevet 11. mars 2012 Glemte å si at jeg var ute etter på Norsk da-
Major HotLips Houlihan Skrevet 11. mars 2012 #11 Skrevet 11. mars 2012 Glemte å si at jeg var ute etter på Norsk da- Det er ord på funker på det norske spillet
RachaelRay Skrevet 11. mars 2012 #12 Skrevet 11. mars 2012 wok wca web webb webben pc wc cv whig bow cf disse funker på norsk i alle fall, de andre har jeg ikke testa ut
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #14 Skrevet 11. mars 2012 Jeg er veldig i mot disse jukse appene andre som er det eller bruker de fleste det?
RachaelRay Skrevet 11. mars 2012 #15 Skrevet 11. mars 2012 Jeg bruker ikke jukseapp, da kan man jo like gjerne la være å spille Man merker fort om folk bruker de, og da inviterer jeg ikke til flere spill.
GeneralSpringSkalle Skrevet 11. mars 2012 #16 Skrevet 11. mars 2012 flow cisterne sec kiwi twist cd won Juksing er ikke lov. Det er også irriterende å spille mot folk som hiver seg på chatten og skriver "CHEAT!!!!", når man overhodet ikke jukser.
Lillepromp blir storesøster Skrevet 11. mars 2012 #17 Skrevet 11. mars 2012 Jeg har lest at wca, ca og cf ikke er lov lenger. Jeg har brukt disse før, men nå er visst disse med flere ulovlig...
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 11. mars 2012 #18 Skrevet 11. mars 2012 Coil ble ihvertfall godkjent
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #19 Skrevet 11. mars 2012 For jeg spiller med en som for det meste får mello 30 og 40 poeng og da er det ikke vitsi og spille synes jeg. Den laveste summen hun har fått denne runden er 27 poeng
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 11. mars 2012 #20 Skrevet 11. mars 2012 Hater de forbanna jukseappene! Har en og bruker den kun når jeg oppdager at motstanderen bruker det. Da bruker jeg den for å slå motstanderen skikkelig også inviterer jeg aldri den personen igjen!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #21 Skrevet 11. mars 2012 For jeg spiller med en som for det meste får mello 30 og 40 poeng og da er det ikke vitsi og spille synes jeg. Den laveste summen hun har fått denne runden er 27 poeng Jeg b For jeg spiller med en som for det meste får mello 30 og 40 poeng og da er det ikke vitsi og spille synes jeg. Den laveste summen hun har fått denne runden er 27 poeng Er det mye,syns du? Jeg bruker aldri jukseapp, men får stort sett poengsummer på mellom 20-50 poeng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå