G05+2spirer2012 Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 Jeg kjenner ingenting liv,har ikke gjort det siden i morges...venter tvillinger og er litt ekstra nervøs...vet de kan sove,men ikke hele dagen vel? Skal jeg ringe føden eller er jeg overnervøs? Kan det ha noe med mitt aktivitetsnivå å gjøre,har gjort veldig lite idag...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 Hvor langt på vei er du? En tlf til føden skader vel aldri uansett
12Januarspire Skrevet 11. mars 2012 #4 Skrevet 11. mars 2012 Tatt denne "saft testen" da. Drikk iskald saft el brus.. Da skal visst barnet(a) reagere grunnet sukkeret i drikken.. full ativitet når jeg drkker brus el saft iallefall...
førti Skrevet 11. mars 2012 #5 Skrevet 11. mars 2012 Ring du. Det er når du er stille at en vanligvis kjenner bevegelsene best. Saft testen funker på meg. Ofte også med iskaldt vann.
mamma_til_gutt Skrevet 11. mars 2012 #6 Skrevet 11. mars 2012 Så tidlig kan det fint gå en hel dag om du bare har en i alle fall. Men er du nervøs vil du uansett ikke finne roen før du har fått deg en sjekk, så jeg ville ringt! Lykke til!
G05+2spirer2012 Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2012 Ettr en halv liter cola og mac'en mat begynne de så vidt å kvikna t:) så eg slår meg t ro med d:) takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå