Misti Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 Hva kan dette være? Lille på snart 3 har sår i nesa, etter oppunder leppa. flere små på tuppen av tunga. Hatt feber siden torsdag men først i dag jeg la merke til såra. Noen som vet hva dette kan være? Hun drikker bra men har spise ubetydelig siden tosdag.
cheni Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 Tenker umiddelbart på hånd, fot- og munnsyke. Det gir feber, og blemmer i munn, på hender og føtter. Tok noen dager med feber før jeg så alle utsletta.
cheni Skrevet 11. mars 2012 #3 Skrevet 11. mars 2012 Tenker umiddelbart på hånd, fot- og munnsyke. Det gir feber, og blemmer i munn, på hender og føtter. Tok noen dager med feber før jeg så alle utsletta. http://www.vitusapotek.no/Baby-og-barn/Sykdom-og-plager/Hand--fot--og-munnsykdom/
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #4 Skrevet 11. mars 2012 Det er helt sikkert Streptokokker. Sønnen min hadde det og fikk antibiotika.Han hadde så vondt i munnen at han sluttet med smokk på dagen;)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #5 Skrevet 11. mars 2012 Mulig herpesinfeksjon? Ikke så uvanlig på små barn, typisk er feber i tillegg. Så lenge man får i barnet drikke, er det ingen fare. Kald drikke/mat lindrer ofte. Varm drikke ubehagelig. Sårene bruker å gå over ette ca en uke.
Misti Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2012 Hun er veldig utilpass og gråter mye i dag. Hatt feber i 4 dager har hun i morgen er hun på 5 dagen. ringe legen i morgen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå