Gå til innhold

Idiotiske tanker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min og jeg har vært sammen en del år nå og har fått smake på foreldretilværelsen.

Vi er fortsatt unge, men jeg føler behov for at en annen mann skal gi meg oppmerksomhet. Ikke noe utroskap eller noen ting, bare si at jeg er pen eller noe!

Mannen min er veldig flink til å gi meg komplimenter og jeg vet det er dustete tanker!

Jeg kunne ALDRI vært utro mot mannen min. Fikk en uventa nuss på munn av min svigerinnes venninne for noen uker tilbake og jeg følte meg som en dritt etterpå selvom jeg ikke hadde gjort noe galt så utroskap skjer aldri.

Er det normalt å ha lyst til å bare få høre fra noen andre at man er pen eller se bra ut selvom man er gift og har barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet om dette er normalt?

Skrevet

Alle liker å høre at de er pen eller få litt oppmerksomhet. Det er normalt, og mer psykologisk enn seksuelt.

Skrevet

tja, hva er normalt og ikke?! Det er ihvertfall ikke unormale tanker.. mange som tenker på det samme. Og jeg må si at det ikke er veldig snålt at et menneske ønsker å få komplimenter eller bekreftelse på at en er pen, hyggelig, søt.. sjarmerende, blid, morsom osv osv.. UTEN at det nødvendigvis skal være noe mer med i bildet av den grunn. OG klart det er viktig å få høre dette av mannen sin.. men oxo hyggelig å få høre av andre, at man ikke er blitt gammel og grå, forfallen, kjedelig mus osv.. Vi er altfor dårlige til å gi hverandre positiv respons i hverdagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...