Gå til innhold

Falt i trappa nettopp - jeg er gravid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kun 7uker på vei.

Bare å vente på OM jeg får blødninger? De får jo ikke gjort noe om dette går galt..

sukk..:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slo du deg veldig, eller falt på magen/ryggen? Hvis du er bekymret så ringer du legevakten og snakker med de. De tar deg nok ikke inn, men da kan du i det minste få noen svar og bli beroliget.

Legg deg på sofaen og slapp av en stund. Det er ikke så mye å gjøre dessverre, men det går nok helst bra :)

Skrevet

Var på vei ned med kleskurven. I trappa lå det (visst) en sokk som jeg skled på.

Datt mest rett ned på rumpa, men skled liksom 5-6trappetrinn (ala humpet hardt ned..). Gikk hardt utover rumpa og halebeinet.

Datt iallefall ikke på magen.

Kanskje jeg ringer for å få noen svar i det minste =))

Takk for svar fra deg =)

Slo du deg veldig, eller falt på magen/ryggen? Hvis du er bekymret så ringer du legevakten og snakker med de. De tar deg nok ikke inn, men da kan du i det minste få noen svar og bli beroliget.

Legg deg på sofaen og slapp av en stund. Det er ikke så mye å gjøre dessverre, men det går nok helst bra :)

Skrevet

Går nok bra... den lille ligger godt beskyttet laangt inni magen:):)

Skrevet

Det skal veldig mye til for å miste et barn pga fall i uke 7 altså.

Livmoren ligger godt beskyttet nede i bekkenet enda, så selv om du får slag i magen treffer det ikke barnet før livmoren har vokst ut av bekkenet rundt uke 14.

Et foster som først har festet seg klarer du ikke å riste løs selv, det løsner og blør ut bare om kroppen støter det vekk pga misdannelser e.l.

Når magen din blir større må du være mer forsiktig, for da kan direkte slag mot magen drepe barnet ditt, men foreløbig trenger du ikke være redd for det.

Skrevet

Tusen takk for svar dere - vi får håpe det bare er min egen stolthet og rumpe som er skadet ;)

hehe...

Skrevet

Falt selv stygt i trapp da jeg var ca 5.uker på vei med første.. Visste ikke at jeg var gravid, og var til og med på røntgen av bekken/hofte. Men alt gikk veldig veldig bra for det :)

Skrevet

Falt selv stygt i trapp da jeg var ca 5.uker på vei med første.. Visste ikke at jeg var gravid, og var til og med på røntgen av bekken/hofte. Men alt gikk veldig veldig bra for det smile.png

Uffda, men godt å høre det gikk bra. =)

Satser på at det går bra her og. :)

Skrevet

Slapp helt av. Dette er hysteri.

Gjest Antarctica
Skrevet

Det som sitter fast, kan du ikke slå løs på den måten der. Men jeg ville ha vært mer redd for halebeinet ditt? å føde med brudd på halebeinet er veldig smertefullt, så der ville jeg nok ha bedt om røntgen el lign hvis det fortsatt er vondt i morra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...