Glajenta ♥ Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 Hvor lang tid tok det før dere synes ting begynte å gå bedre? Og hvor lang tid tok det før dere begynte å jobbe igjen? Vi mistet vår lille jente i uke 22 for snart en uke siden, og jeg føler nesten at dagene blir tyngre og tyngre. Jeg fikk sykemelding i 1,5 uke i første omgang, men kan ikke klare å se for meg i dag at jeg skal på jobb igjen på torsdag. Har legetime før det, men er livredd for å bli presset tilbake på jobb igjen nå... Har en psykisk krevende jobb, hvor jeg møter mennesker i svært vanskelige livssituasjoner - vet ikke hvordan jeg skal klare å forholde meg til alle andre sine problemer, nå som jeg har mer enn nok med mine egne. Jeg strever med å klare å lage litt mat, gå på butikken, i det hele tatt forholde meg til datteren min på 3 år - noen dager klarer jeg nesten ikke forholde meg til henne i det hele tatt. Jeg prøver å komme meg tilbake til hverdagen, jeg vet jo at jeg må. Men det er tøft. Men når blir det bedre?
*3 prinsesser* Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Jeg har ikke vært i samme situasjon, men min første tanke var at sykemelding 1 1/2 uke er altfor lite!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå