Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 på fast jobb. Kan egentlig ikke bli gravid uten å ha en jobb å gå tilbake til. Vi har endel lån som gjør at jeg ikke kan sitte på stumpen etter endt permisjon å håpe at regningene betaler seg selv.. Dessuten kommer jeg ikke til å ha ro i sjela i permisjonstiden om jeg må søke etter jobber også.. MEN, fast jobb ser ut til å vente på seg.. Hvor lenge skal man vente egentlig?! Er 24 år så har fortsatt tid, men vil være forholdsvis ung når jeg får barn også.... Dilemma.. Flere som venter på ett eller annet før dere begynner å prøve?
fått nr 2 <3 Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 Ikke prøver men venter på fast jobb. Er alene med mine to og oss går ut i februar og dagpengene har opphørt nå. så om det ikke løser seg innen feb neste år så går jeg konkurs er vanskelig å få seg fast jobb her. nettopp fått meg en vikar jobb men vi er fire vikarer på fire stillinger så det sier seg jo selv hvor mye jobb det kan bli ikke kan jeg flytte heller for er avhengig av nettverket mitt, pluss at jeg har kjøpt meg hus her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå