Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 Har bestilt wallstickers til jr. Og det koster 1/3 av prisen her hjemme selv med frakt. Det kan jeg like. Nå blir det Jake og Sjørøverne på veggen, og noen fiiiine polkadots i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 Ebay og iherb er genialt på mange områder det:-)
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 11. mars 2012 #3 Skrevet 11. mars 2012 Eneste ulempe er at man ofte sitter og bestiller og finner, og så er enten frakten med DHL eller så sender de ikke til Norge i det hele tatt. Like skuffa hver gang.. Noen som har tips til hvordan man kan finne kun de sidene som sender til Norge og bruker snail-mail istedenfor budfirma???
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #4 Skrevet 11. mars 2012 Eneste ulempe er at man ofte sitter og bestiller og finner, og så er enten frakten med DHL eller så sender de ikke til Norge i det hele tatt. Like skuffa hver gang.. Noen som har tips til hvordan man kan finne kun de sidene som sender til Norge og bruker snail-mail istedenfor budfirma??? Når du har fått opp liste over søksresultetene er der en liten knapp under teksten med et lite forstørrelsesglass som sier hurtigvisning. Klikker du på den kommer der opp et vindu som viser artikkelpris og frakt pris. Om ikke der er frakt så sender de ikke til Norge
Serepta Skrevet 11. mars 2012 #5 Skrevet 11. mars 2012 Eneste ulempe er at man ofte sitter og bestiller og finner, og så er enten frakten med DHL eller så sender de ikke til Norge i det hele tatt. Like skuffa hver gang.. Noen som har tips til hvordan man kan finne kun de sidene som sender til Norge og bruker snail-mail istedenfor budfirma??? Er DHL negativt ? Jeg bestilte noen Toms sko på Ebay UK i fjor, og de kom etter to dager. Levert på døren med DHL. Det er også knapper på siden , der man kan sile ut de som ikke shipper worldwide.
Papegøyeblomst Skrevet 11. mars 2012 #6 Skrevet 11. mars 2012 På den lile knappen til høyre kan man sortere etter pris, tid igjen etc. Hvis du tar den som heter "lowest price+shipping", får du opp en rute på skjermen der du skriver at du er i Norge, så blir frakten riktig, og alle de somsender til norge listet først. Der det står "shipping not specified" sender de ikke hit, men det går an å sende selgeren en mail og spørre, det har jeg gjort flere ganger..
Gjest Mentha & Junior Skrevet 11. mars 2012 #7 Skrevet 11. mars 2012 Eneste ulempe er at man ofte sitter og bestiller og finner, og så er enten frakten med DHL eller så sender de ikke til Norge i det hele tatt. Like skuffa hver gang.. Noen som har tips til hvordan man kan finne kun de sidene som sender til Norge og bruker snail-mail istedenfor budfirma??? Er DHL negativt ? Jeg bestilte noen Toms sko på Ebay UK i fjor, og de kom etter to dager. Levert på døren med DHL. Det er også knapper på siden , der man kan sile ut de som ikke shipper worldwide. Ikke noe galt med DHL, men det er gjerne svindyrt i forhold til f.eks luftpost. Ofte er frakten flere ganger så dyr som det jeg kjøper om jeg ikke finner noen som sender med vanlig luftpost eller lignende, og da mister jeg fort litt lysten på å kjøpe...
Serepta Skrevet 11. mars 2012 #8 Skrevet 11. mars 2012 Eneste ulempe er at man ofte sitter og bestiller og finner, og så er enten frakten med DHL eller så sender de ikke til Norge i det hele tatt. Like skuffa hver gang.. Noen som har tips til hvordan man kan finne kun de sidene som sender til Norge og bruker snail-mail istedenfor budfirma??? Er DHL negativt ? Jeg bestilte noen Toms sko på Ebay UK i fjor, og de kom etter to dager. Levert på døren med DHL. Det er også knapper på siden , der man kan sile ut de som ikke shipper worldwide. Ikke noe galt med DHL, men det er gjerne svindyrt i forhold til f.eks luftpost. Ofte er frakten flere ganger så dyr som det jeg kjøper om jeg ikke finner noen som sender med vanlig luftpost eller lignende, og da mister jeg fort litt lysten på å kjøpe... Ok, skjønner. Det jeg bestilte var det ikke dyr frakt på, kommer på under 200 kr inkl frakt - og det var svære walstickers :-) Men det er jo ikke så tungt da. Har jo litt å si.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #9 Skrevet 11. mars 2012 For amerikanske selgere er "US shipping" default-knappen, de må aktivt inn og endre det til "international". Derfor står det at de ikke sender til Norge, men fleste har ingenting imot det bare man sender en mail og spør. De har bare ikke tenkt på det. De sier ja i 95% av tilfellene.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #10 Skrevet 11. mars 2012 Gå til www.ebay.no i stede for www.ebay.com! på ebay.no får du prisene oppgitt i NOK og frakt oppgitt der du ser varene. Mye lettere og de aller fleste sender til Norge- litt mindre utvalg der dok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå