Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 ja jeg må begynne å selge men trist at vi ikke skal ha ett barn til... har bare ett barn på snart 6 hadde lenge ønsket søsken til , prøvde atl og nå er jeg for gammel til å prøve tror jeg vi begynte sent så barnet hadde bare det beste tingene og de blir for gamledags ti barnebarna tror jeg så man kan få en del inntekter for å selge... hva kan man spare til barnebarna? selfølgelig heimestrikk, bunader, kanskje klede opp til 1 år str barnevogner og dresser blir umoderne tror jeg om 20 år... bare måtte ut med dette...
Mamma4livet Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 Uff leit å høre at dere ikke har fått en til etter flere forsøk. Du får gjøre som vi gjorde. Kvittet oss med alt utstyr når vi var 36 år (vi skulle ikke ha flere) og to år etter så har vi en liten gutt på 5 mnd. Vi har kun tatt vare på bøker, hjemmestrikkede klær og legoleker.
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 11. mars 2012 #3 Skrevet 11. mars 2012 Du er da ikke for gammel når du er 40 år, ihvertfall ikke hvis helsen er god og alt er bra ellers...? Ei mor i klassen til datteren min var 43 år da hun fikk sin siste.
bonkeline Skrevet 11. mars 2012 #4 Skrevet 11. mars 2012 Vi nyter godt av at svigermor har tatt vare på vogna kjæresten min hadde som liten. Slipper å dra med vogn når vi skal dit! Bruker bagen til å sove i og alt, supert!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #5 Skrevet 11. mars 2012 Tenk på hva du vil synes er greit å ha i hus når barnebarna kommer på besøk (så slipper datteren din å dra med seg til ungene). Jeg synes det er veldig greit at svigermor har masse leker, høystol o.l. Trenger ikke ta med annet enn bleier når vi skal dit
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #6 Skrevet 11. mars 2012 ja jeg må begynne å selge men trist at vi ikke skal ha ett barn til... har bare ett barn på snart 6 hadde lenge ønsket søsken til , prøvde atl og nå er jeg for gammel til å prøve tror jeg vi begynte sent så barnet hadde bare det beste tingene og de blir for gamledags ti barnebarna tror jeg så man kan få en del inntekter for å selge... hva kan man spare til barnebarna? selfølgelig heimestrikk, bunader, kanskje klede opp til 1 år str barnevogner og dresser blir umoderne tror jeg om 20 år... bare måtte ut med dette... Er utstyret 6 år er det allerede gammelt og du vil ikke få så mye for det. Skal du selge bør du gjøre det snarest om du vil ha noe igjen.
Cimorene Skrevet 11. mars 2012 #7 Skrevet 11. mars 2012 Min mamma hadde tatt vare på alle klærne (som fortsatt var fine) som jeg brukte når jeg var liten, så de har vi fått nå. Selvsagt ikke alt som kunne brukes, men kjempekos å se min lillle datter i de. Og jeg skal få arve den tripptrapp-stolen som jeg og søstrene mine og to nieser har brukt, den er fortsatt like fin. Så sparer vi en tusenlapp på det, og har masse gode minner om den stolen. Så ta vare på det som er brukbart, og selg/kast resten. Men 40 er jo ikke så gammelt da
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #8 Skrevet 11. mars 2012 6 år gammelt utstyr får du ikke så mye for på Finn, de fleste selger så fort de er ferdig med å bruke det så folk vil helst ha utstyr som bare er max 2-3 år gammelt. Ta vare på med god samvittighet du, barnebarna synes sikkert det er stas når bestemor har egen av det meste når de kommer på besøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå